AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg har alltid vært annerledes. Da jeg var ung hylte og skrek jeg pga indre smerte. Føler meg utenfor og annerledes enn andre. Jeg har et gen som gjør at SSRI ikke funker på meg. Hjernen min tar heller ikke opp paralgin forte. Jeg må ha ren morfin om jeg skulle få smerter. Alltid i ubalanse, masse angst, tenker mange tanker samtidig. Problemer med å forstå praktiske ting som alle andre forstår. Medisiner gjør meg dårligere. Jeg blir kranglete og litt ovenpå av antidepressiva. Medisiner generelt gjør meg bare rar og dårligere. Jeg har uspesifisert pf med avhengige/borderline trekk, gjentakende depresjoner, panikkangst og ptsd. Men jeg mistenker at det er noe mer. Jeg går for å være intelligent men vet ikke jeg. Forstår meg ikke så mye på nære relasjoner og er usikker på om jeg takler det sosiale...kanskje jeg fremstår som annerledes. Jeg er kjempestressa hele tiden. @kuptonhar du noen tanker? Anonymkode: dae77...cb3 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461195-merkelig-konstruert-hjerne-kupton/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har alltid vært annerledes. Da jeg var ung hylte og skrek jeg pga indre smerte. Føler meg utenfor og annerledes enn andre. Jeg har et gen som gjør at SSRI ikke funker på meg. Hjernen min tar heller ikke opp paralgin forte. Jeg må ha ren morfin om jeg skulle få smerter. Alltid i ubalanse, masse angst, tenker mange tanker samtidig. Problemer med å forstå praktiske ting som alle andre forstår. Medisiner gjør meg dårligere. Jeg blir kranglete og litt ovenpå av antidepressiva. Medisiner generelt gjør meg bare rar og dårligere. Jeg har uspesifisert pf med avhengige/borderline trekk, gjentakende depresjoner, panikkangst og ptsd. Men jeg mistenker at det er noe mer. Jeg går for å være intelligent men vet ikke jeg. Forstår meg ikke så mye på nære relasjoner og er usikker på om jeg takler det sosiale...kanskje jeg fremstår som annerledes. Jeg er kjempestressa hele tiden. Anonymkode: dae77...cb3 Kan det være autisme/aspergers? Anonymkode: c2164...048 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461195-merkelig-konstruert-hjerne-kupton/#findComment-4042830 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.