Gå til innhold

Er det noen som har hatt ansvarsgruppemøte eller samarbeidsmøt

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha mitt første ansvarsgruppemøte med representanter fra poliklinikk, sengepost og kommunen.

Jeg er litt i beit for hva jeg skal ta opp på møte? 

Er det noen som har hatt slikt møte som kan si noe om hva dere snakket om?

Fortsetter under...

stjernestøv
Fru2020 skrev (37 minutter siden):

Jeg skal ha mitt første ansvarsgruppemøte med representanter fra poliklinikk, sengepost og kommunen.

Jeg er litt i beit for hva jeg skal ta opp på møte? 

Er det noen som har hatt slikt møte som kan si noe om hva dere snakket om?

Har vært på ansvarsmøter mange ganger ang barna mine, der tok vi/alle som var der opp problemer som barna hadde og hvordan best mulig løse dem. Men det kom også frem positive ting, så man kan ta det opp og. Altså det var snakk om hvordan det har gått siden sist møte. 

Endret av stjernestøv

Ja, flere ganger. Da har det vært fastlegen, de to i kommunen, psykolog fra VOP når jeg har hatt det, behandler jeg har i akuttpsykiatrien og Nav. 

Så har det vært en koordinator, som er en av de i kommunen som har ledet møtet på en måte. Det har vært snakk om hva som har blitt gjort siden sist, hvordan det har gått, hva som er aktuelt for øyeblikket og hvilke planer/mål vi videre skal ha. 

Jeg er ikke så glad i de møtene da jeg føler meg så liten, men det er jo absolutt en fordel at de ulike instansene er sammenkjørt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...