Gå til innhold

Kupton. Kjæresten likte å ta kvelertak ved kyssing . Er dette skadelig psykisk/ fysisk.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min datter er plaget med ubehag i halsen og smerter i strupehodet og nakken. Hun kan plutselig få litt panikk og si at hun ikke får puste. Etter at det ble slutt med kjæresten betror hun meg at kjæresten likte å ta kvelertak på henne når de kysset. At dette har skjedd over tid og at hun flere ganger har opplevd å miste pusten. At det har vært vondt og hun har vært redd. Hun kunne egentlig ikke forklare meg hvorfor hun tillot dette men hun er ung og umoden og ville ikke miste kjæresten . Jeg lurer på hva som ligger bak en slik handling og om hun kan ha fått skader hun trenger hjelp med? 

Anonymkode: e3a51...e7b

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Min datter er plaget med ubehag i halsen og smerter i strupehodet og nakken. Hun kan plutselig få litt panikk og si at hun ikke får puste. Etter at det ble slutt med kjæresten betror hun meg at kjæresten likte å ta kvelertak på henne når de kysset. At dette har skjedd over tid og at hun flere ganger har opplevd å miste pusten. At det har vært vondt og hun har vært redd. Hun kunne egentlig ikke forklare meg hvorfor hun tillot dette men hun er ung og umoden og ville ikke miste kjæresten . Jeg lurer på hva som ligger bak en slik handling og om hun kan ha fått skader hun trenger hjelp med? 

Det er ofte kombinert med onanering for nytelse. Ved kun kyssing har kvelning lite effekt utover smerte som igjen kan være en fetish. 

Anonymkode: db63f...da7

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gjetter at det heller var under sex enn under kyssing. Finnes masse info om dette på nett, f.eks. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1334691-kveling-under-sex/

Anonymkode: 43153...ed2

Det er visstnok en ganske vanlig fetisj, og som man kan forvente er det noen som dør. Det er ikke ufarlig å kvele en person:

www.bbc.com/news/uk-england-essex-50468890.amp

Det har også vært dødsfall ved at folk har kvalt seg selv ved onani. Husker i alle fall et kjendisdødsfall av den typen.

AnonymBruker

Takk for svar fra alle. Jeg hadde overhode ikke tenkt tanken at hun kunne bli utsatt for kvelning av kjæreste. Hun er ung og har lite erfaring med gutter. Skal oppsøke hjelp. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...