Gå til innhold

Denne gangen "fungerte" det å gå tur

Anbefalte innlegg

Har hatt en tung dag. Jeg har ikke gjort en dritt og har veltet meg i min egen misære. Men så tittet solen frem og jeg sa til meg selv: Nå kommer du deg ut! Spiller ingen rolle hvor kort turen blir, bare kom deg ut! Og jeg kom meg ut. Det var som å komme til himmelen. Frisk luft etter regnet, solskinnet som spilte i vanndråpene på bladene på trærne, en kropp som var takknemlig for å være i bevegelse. Og sakte men sikkert har alt forandret seg. Jeg har fått gjort en del ting og jeg skal gjøre mer. Men best av alt; alt er så uendelig mye lysere inni meg! For en lettelse og for en glede! Jeg har ingen å dele gleden med, så da deler jeg den her inne.

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Så deilig. Jeg hadde ikke igjen kaffe i dag så jeg måtte komme meg ut 😛 i tillegg våknet jeg av en melding om at en pakke var levert til meg så det ble tidlig morgen.  Var regn ute, men jeg gikk ut og bestemte meg for å bruke tiden godt, siden jeg vet at når jeg kommer hjem blir jeg bare sittende foran skjermen likevel. Den venter uansett. Jeg har gått rundt i butikker og ute og bare tatt alt som det kom. Jeg var ikke så glad for at himmelen ble blå jeg da 😅 jeg er så politisk ukorrekt som man kan bli. Jeg liker skyer, men fukt i været.. føler det blir så høyt over meg når det er åpen himmel. Men jeg har også hatt en fin dag.. vært veldig rolig inni meg av en grunn. 

Jeg går til og fra og ser på Terminator. Nå har Kyle og Sarah akkurat hatt seg en hyrdestund og det er en nydelig scene. Det er en kunst å lage spiselige og vakre erotiske scener. Jeg er fremdeles glad og fornøyd. Nesten litt på gråten fordi alt snudde.

Det er så viktig å få gjort ting! Både det man må gjøre og det man har lyst til å gjøre. Jeg har fått gjort begge deler og har en lystbetont oppgave igjen før jeg går til sengs. 

I morgen skal jeg besøke moren min og da er det viktig å være i godt humør. Hun blir nesten fysisk syk når jeg har det vondt så jeg prøver å skåne henne for det. Foreldrene mine har hatt så mange sorger og bekymringer pga av meg og livet mitt. De har stått på sidelinjen og sett på mitt elendige ekteskap og alle mine psykiske problemer. Uff, ikke lett å være pårørende heller! Men i følge dem har jeg gitt dem mange gleder også så jeg trøster meg med det. 

Gondor skrev (9 timer siden):

Jeg går til og fra og ser på Terminator. Nå har Kyle og Sarah akkurat hatt seg en hyrdestund og det er en nydelig scene. Det er en kunst å lage spiselige og vakre erotiske scener. Jeg er fremdeles glad og fornøyd. Nesten litt på gråten fordi alt snudde.

Det er så viktig å få gjort ting! Både det man må gjøre og det man har lyst til å gjøre. Jeg har fått gjort begge deler og har en lystbetont oppgave igjen før jeg går til sengs. 

I morgen skal jeg besøke moren min og da er det viktig å være i godt humør. Hun blir nesten fysisk syk når jeg har det vondt så jeg prøver å skåne henne for det. Foreldrene mine har hatt så mange sorger og bekymringer pga av meg og livet mitt. De har stått på sidelinjen og sett på mitt elendige ekteskap og alle mine psykiske problemer. Uff, ikke lett å være pårørende heller! Men i følge dem har jeg gitt dem mange gleder også så jeg trøster meg med det. 

Det er nok mye mer vanskelig å være pårørende enn hva den syke kanskje greier å innse selv. Jeg synes selv dette er vondt å tenke på for tiden. Kanskje de i noen perioder har det minst like vondt som den son er syk? Men på en annen måte kanskje. Jeg sliter med å sette meg inn i det. Med mindre jeg tenker på om hva hvis sønnene mine får samme type problemer som meg eller andre problemer. Blir jo nesten kvalm av tanken på det. Men så innbiller jeg meg at det er ikke det samme for min mor. Men det er det jo. 

Endret av Glitter

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...