Gå til innhold

Har du noen gang møtt på psykolog på fritiden? Hvordan gikk det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har du noen gang møtt på psykologen du går til på fritiden? Hvordan gikk det? Tror det er en av mine største skrekker. Kanskje ikke nødvendigvis å gå forbi vedkommende på butikken, men at vi tilfeldigvis havner på samme bord i ett bryllup eller lignende. 

Anonymkode: d5f33...eea

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gikk til en psykolog for hundre år siden, og møtte henne tilfeldig i et parkeringshus. Jeg var med ei venninne og vi tullet og lo da vi stod utenfor bilen og skulle videre. Vi så hverandre, og jeg kunne godt tenkt meg å si hei, men hun holdt seg bevisst i bakgrunnen. Prøvde å gjemme seg bak en søyle til og med. Det var bare latterlig. 

Anonymkode: 02db6...df6

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du noen gang møtt på psykologen du går til på fritiden? Hvordan gikk det? Tror det er en av mine største skrekker. Kanskje ikke nødvendigvis å gå forbi vedkommende på butikken, men at vi tilfeldigvis havner på samme bord i ett bryllup eller lignende. 

Anonymkode: d5f33...eea

Gjør det noe? Ser ikke problemet. Vedkommende har taushetsplikt og et liv utenom jobb.

Anonymkode: dca59...917

Jeg og min tidligere psykiater stopper og prater litt.

Jeg har spurt min nåværende behandler om hva som er greit om jeg møter henne. Om det er et forsiktig hei og gå videre, eller om hun vil utveksle noen ord eller noe, og hun sier det er opp til meg. Med mindre hun går sammen med noen vil det være naturlig å stoppe og prate litt. 

Annonse

AnonymBruker

Jeg har møtt på en psykolog jeg hadde tidligere flere ganger i  Oslo. Jeg tror hun bor eller jobber i nærheten av der jeg bor siden vi har møttes i den samme parken. Da har vi som regel sagt hei til hverandre og slått av en liten prat. Jeg ble veldig overrasket første gangen siden det var så naturlig for henne å ta kontakt. Men det er bare koselig 🙂 

Anonymkode: 9e211...4ab

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...