Blomstervase Skrevet 16. juni 2021 Skrevet 16. juni 2021 Hei ! Har noen tips for å motvirke svelge problemer? Jeg har hatt mer angst en vanlig i det siste - mistet matlysten og har brekninger når jeg hoster, og føler meg litt kvalm når jeg spiser. Jeg tror det er mentalt - for jeg kjenner igjen følelsen når jeg spiser; da det er samme følelsen i kroppen da jeg ikke klarte spise med andre pga angst for mange år siden. Nå har jeg dessverre fått det tilbake, har vart siden mai - og det er nå; når jeg spiser alene også… som ikke har skjedd før. Jeg har ikke historie med bulimi/anoreksi eller andre spiseforstyrrelser. Og mener at det ikke kommer av medisiner.. Håper noen har noen tips, eller vil dele sin egen erfaring 0 Siter
Blomstervase Skrevet 16. juni 2021 Forfatter Skrevet 16. juni 2021 (endret) Har også hatt mye diaré, men antar det er pga lite mat.. har generelt hatt dårlig kosthold i 15+år.. men ikke hatt problemer med dette før når jeg spiser alene og har normalvekt - muligens litt for lav bmi. medisiner jeg tar: Xarelto, estradot, androcur. Nylig avsluttet remeron. Endret 16. juni 2021 av Blomstervase 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 Skrevet 20. juni 2021 Tar du noen medisiner? Jeg fikk dysfagi på seroquel. Anonymkode: 8eab8...166 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.