Gå til innhold

Jeg skulle ønske jeg var mer stabil!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis det er svigninger knyttet til PF så er det vel ikke så mye medisinene kan gjøre egentlig uansett? 

Jeg synes jo du er flink til å ha balanse mellom hvile og aktivitet. Det er mitt inntrykk i hvert fall. 

Har du det bra når du svinger oppover eller er det slitsomt det også? 

Glitter skrev (23 minutter siden):

Hvis det er svigninger knyttet til PF så er det vel ikke så mye medisinene kan gjøre egentlig uansett? 

Jeg synes jo du er flink til å ha balanse mellom hvile og aktivitet. Det er mitt inntrykk i hvert fall. 

Har du det bra når du svinger oppover eller er det slitsomt det også? 

Jeg har det bra når jeg svinger oppover. Da får jeg gjort mye og er fornøyd med meg selv. Det kan gå litt over stokk og stein, men stort sett er det bare herlig. Jeg føler at jeg svikter meg selv når jeg ikke for gjort noe. Jeg føler at jeg ikke er bra nok. 

Hvordan går det med deg da?

Gondor skrev (2 timer siden):

Jeg har det bra når jeg svinger oppover. Da får jeg gjort mye og er fornøyd med meg selv. Det kan gå litt over stokk og stein, men stort sett er det bare herlig. Jeg føler at jeg svikter meg selv når jeg ikke for gjort noe. Jeg føler at jeg ikke er bra nok. 

Hvordan går det med deg da?

Kanskje du trenger å øve på at det er lov å ta det helt med ro innimellom også? Ingen er jo effektive hele tiden, og de fleste blir jo mer effektiv når de har en god dag eller flere. 

Jeg har det vel ikke helt bra, men prøver å snu tankene mine. Det er ikke lett det da. Men jeg har sluppet mamma og pappa inn i livet mitt igjen, etter å ha stengt de ute i noen måneder. Det er litt godt. Men litt vanskelig også. Da må jeg forholde meg til deres følelser og tanker også. Og det er litt sårt. Men nødvendig så klart. Hvis det gir mening? 

• 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kanskje det hjelper å tenke at det kunne vært verre og at en på en måte ikke er verdens sentrum.

Anonymkode: 44ca4...5eb

Nei, i denne sammenheng hjelper det ikke. Er man ustabil blir man ikke det beste man kan være ovenfor andre heller. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...