AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 Skrevet 26. juni 2021 Hvordan forbereder man seg på å avslutte behandling i psykiatrien? Noen som har vært igjennom prosessen og vil dele? Eller som bare har noen gode innspill? Anonymkode: a3fa2...aaa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvordan forbereder man seg på å avslutte behandling i psykiatrien? Noen som har vært igjennom prosessen og vil dele? Eller som bare har noen gode innspill? Anonymkode: a3fa2...aaa Snakke om det med behandler er veldig viktig og forberede planer for hva man kan gjøre om man merker man blir dårligere. kanskje ha et åpent vindu på 6 mnd der man kan ta kontakt og få en samtale om det skulle skjære seg, Anonymkode: 38891...4ff 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 Skrevet 26. juni 2021 Jeg skal slutte nå, men bli fulgt opp av fastlegen. Jeg tenkte jeg skulle prate med henne hver tredje måned i førsteomgang. Nå har ikke jeg pratet med psykologen på sikkert et halvt år, kanskje mer. Så jeg kommer nok ikke til å merke noe overgang. Anonymkode: b07c5...fd9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.