Gå til innhold

Hvordan forberede seg på å avslutte behandling i psykiatrien

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvordan forbereder man seg på å avslutte behandling i psykiatrien? Noen som har vært igjennom prosessen og vil dele? Eller som bare har noen gode innspill? 

Anonymkode: a3fa2...aaa

Snakke om det med behandler er veldig viktig og forberede planer for hva man kan gjøre om man merker man blir dårligere. kanskje ha et åpent vindu på 6 mnd der man kan ta kontakt og få en samtale om det skulle skjære seg, 

Anonymkode: 38891...4ff

AnonymBruker

Jeg skal slutte nå, men bli fulgt opp av fastlegen. Jeg tenkte jeg skulle prate med henne hver tredje måned i førsteomgang. Nå har ikke jeg pratet med psykologen på sikkert et halvt år, kanskje mer. Så jeg kommer nok ikke til å merke noe overgang. 

Anonymkode: b07c5...fd9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...