Gå til innhold

Hvorfor blir den unge og sunne mannen min så fort sliten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Ekstra skrev (På 29.6.2021 den 11.26):

Et skudd i blinde herfra, men jeg lurer på om han kan lide av depresjon. Han bør i hvertfall komme seg til lege og utredes, dette høres ikke normalt og sunt ut.

Er ganske sikker på det ikke er depresjon😌 Han elsker det travle småbarn livet sitt til tross for slitenheten. Dette utrykker han nesten daglig både verbalt og i handlinger. Han er handlekraftig og engasjert. Vil ikke sove selv om han er sliten fordi han vil være med barna og meg❤️ Men han blir jo forståelig nok lei seg når han ikke har så mye overskudd som han skulle ønske..

Anonymkode: 01557...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Takk for alle svarene! Da fikk jeg ihvertfall en bekreftelse på at dette ikke skal være slik, og at han nok ikke kommer utenom en ordentlig legesjekk tross legeskrekk😅 

Anonymkode: 01557...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...