AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 Del Skrevet 28. juni 2021 Hvorfor er det omtrent bare gamle (demente) og alkoholikere som får Heminevrin til å roe seg på eller sove? Hvorfor virker den så annerledes på disse gruppene enn voksne folk flest? Jeg prøvde 300 mg Heminevrin en gang fordi faren min var plaget av delir i perioder og hadde noen liggende. Han ga meg en kapsel i en periode jeg slet med søvn og tankeskjør. Det var en fæl opplevelse. Fikk masse bivirkninger. Smertefull stikking i nesen og jeg ble bare svimmel og uvel. Aldri mer. Derfor syns jeg det er fascinerende at at dette preparatet er et vidundermiddel for mange gamle til å,sove på. Da uten noen bivirkninger som helst. Virker medisiner rett og slett så ulikt i kroppen/metabolismen hos unge og gamle? På samme måte som med barn og voksne? Anonymkode: c4c5a...262 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461538-heminevrin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.