Gå til innhold

Kupton/kommer jeg og familien til å dø..??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg og familien min har tatt koronavaksina. Leste under stjernestøvs tråd at enkelte mener at man kommer til å dø innen tre år av vaksina. Ble fryktelig redd!!!!! Kan det være noe sannhet i det???

Takknemlig for svar.

Anonymkode: e8ba1...27a

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan det være noe sannhet i det???

Nei. Jeg vedder en årslønn på at dere ikke dør pga. vaksinen. Men jeg kan ikke love at dere ikke dør i f.eks. en bil- eller flyulykke. Statistisk sett er det langt farligere å sette seg inn i en bil enn å ta en vaksine. 

Worrisome Plenty
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg og familien min har tatt koronavaksina. Leste under stjernestøvs tråd at enkelte mener at man kommer til å dø innen tre år av vaksina. Ble fryktelig redd!!!!! Kan det være noe sannhet i det???

Takknemlig for svar.

Anonymkode: e8ba1...27a

Konspirasjonsteorier har eksistert siden tidenes morgen. Bare fordi noen sier noe vilt og usant så blir det ikke sant av den grunn.

Alle som tok koronavaksinen har en liten sjanse til å leve lengre enn de som ikke tok den. Da en liten del dør av sykdommen. Så det er bare positivt å ta vaksinen.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja mulig. Bare de smarteste av oss, med høyest iq, venter med å ta vaksina til alle andre er ferdigvaksinerte, og døde.. 

Anonymkode: 03270...10f

Lurer nå på om det er forbundet med høy IQ å ønske å leve lengst mulig da. 

Anonymkode: c272b...ee3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...