Gå til innhold

Renovere bad, hva koster det å få det gjort av seriøs aktør?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Badet mitt er moden for renovering. Tipper det er rundt 5-6 kvadratmeter stort. Rør og installasjoner må byttes, sluk også. Vil ha flislagt bad. Nøktern standard, ikke noe overdådig. Noen som har tips til aktører som er konkuransedyktige samtidig som de er til å stole på?

Regner med jeg må ta opp lån for å finansiere dette.

Anonymkode: 7dea0...647

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hos meg 3 m2, blokk. Nytt sluk og alt nytt. Vanlig fliser og innredning, kom på 200 000 kroner for 9 år siden. 

Rørlegger, så ville jeg hørt om noen naboer har pusset opp bad og kan anbefale noen. 

Ellers anbefaler at rørlegger tar ansvar for alt, slik at du slipper å forholde deg til flere entreprenører. 

Anonymkode: 8cb1b...f5f

AnonymBruker

Bad er DYRT, men få flere anbud på totalpris. Skulle ha installert ett nytt dusjkabinett og da skulle rørleggeren ha 16 000,- for montering av kabinettet, gjorde dette selv på 30 min slik at han bare koblet det til. Kostet allikevel 3-4000,-. 

Anonymkode: d1223...9d3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...