AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 Del Skrevet 5. juli 2021 Glitter skrev (7 timer siden): Det er så klart ulike måter å være ensom på. Det er fryktelig leit å høre at det er slik for deg. Det er nok veldig tungt. Jeg har en venn her i byen og han møter jeg max to ganger i måneden. Også har jeg samvær med mine barn når jeg ikke er for dårlig. Ut over det er jeg stort sett alene og jeg har ikke klart å holde på nye venner opp gjennom årene. Så for meg er det helt legitimt å si at jeg er ensom. Selv om jeg kunne vært ennå mer ensom enn jeg er. På samme tid finnes det de som er alene hele tiden, men som likevel ikke føler seg ensom. Ensomhet er ikke bare en tilstand. Det er også en følelse. Det er så sant som det er sagt! Anonymkode: 4f813...7fe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461570-ensomhet/page/2/#findComment-4047578 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.