UtakknemligDiva Skrevet 4. juli 2021 Del Skrevet 4. juli 2021 Alt jeg har prøvd å jobbe mot forsvinner, og jeg prøver å finne andre ting jeg kan glede meg over. Jeg har en form for mani. Jeg er ikke slik at jeg kjøper ting, bruker enorme sumer og gjør ting som er ekstreme, jeg er ikke slik høyt oppe, men jeg tenker på han fyren og jeg føler meg uvanlig som bare ut av det blå liker noen. Og nå er jeg alltid urolig fordi jeg er redd andre kan ha interesse for han, redd han er interessert i en annen, tenker det ville vært typisk nå som jeg liker han. Jeg er redd jeg ikke virker bra nok, redd jeg blir sett på som et objekt uten følelser. Ingen har inntrykk av at jeg fatter interesse for noen mann så det blir vanskelig. Jeg tør bare ikke gå rett på noen, jeg kan ikke være direkte på han. Jeg er rastløs og vil høre fra han. Jeg er lei meg for at jeg stenger inne følelsene. Jeg ble liggende i går fordi jeg var fysisk kvalm av angst. Angst for at jeg aldri noen gang vil innrømme til noen, føler at følelsene er straffbare. Nå betyr mannen i Tyrkia ingenting. Så besatt som jeg var av han. Plutselig tar ting med meg bare slutt. Jeg burdte jublet «jeg liker en ny mann!» men har heller bare en rastløshet i meg. Nå har jeg masse angst, og er på grensa til oppkast. HVa skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461589-jeg-har-f%C3%A5tt-helt-andre-verdier-mot-hvordan-jeg-var-i-fjor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.