AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 I dag har jeg ikke tatt Sobril, tar vanligvis 30 mg daglig. Men i dag har jeg i steden drukket 3 pils, og fått en voldsom angst. Jeg har ikke opplevd å få sånn angst av alkohol før. Kan dette komme av at jeg har abstinenser, pluss kombinasjon med alkohol? Anonymkode: 9ef04...9e0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): I dag har jeg ikke tatt Sobril, tar vanligvis 30 mg daglig. Men i dag har jeg i steden drukket 3 pils, og fått en voldsom angst. Jeg har ikke opplevd å få sånn angst av alkohol før. Kan dette komme av at jeg har abstinenser, pluss kombinasjon med alkohol? Anonymkode: 9ef04...9e0 Jeg kan få angst av alkohol og bli helt rar i hodet, er jo rar nok som jeg er. Det er ikke alltid alkohol demper angst men forsterker den. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 stjernestøv skrev (1 minutt siden): Jeg kan få angst av alkohol og bli helt rar i hodet, er jo rar nok som jeg er. Det er ikke alltid alkohol demper angst men forsterker den. Takk for svar. Føler meg så dårlig at jeg lurer på å ringe Ambulant team, men de kan vel ikke gjøre noe. Må bare holde ut til jeg får sobrildosen min i morgen av hjemmesykepleien. Det blir i alle fall ikke mer alkohol på meg! Anonymkode: 9ef04...9e0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. juli 2021 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar. Føler meg så dårlig at jeg lurer på å ringe Ambulant team, men de kan vel ikke gjøre noe. Må bare holde ut til jeg får sobrildosen min i morgen av hjemmesykepleien. Det blir i alle fall ikke mer alkohol på meg! Anonymkode: 9ef04...9e0 Du kan jo ringe bare for å ha noen å snakke med, jeg gledet meg til alkoholen gikk ut av kroppen når jeg ble sånn. Nei det er ikke alltid lurt med alkohol. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 Skrevet 7. juli 2021 Jeg fikk også angst sist gang jeg drakk. Spesielt da jeg ble bakfull. Anonymkode: 055b1...904 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.