Gå til innhold

Schizoaffektiv lidelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva er årsaken til at mange slutter på medisinene? Er det fordi de tror de er friske og klarer seg uten? Noen lærer aldri. 

Anonymkode: 043e8...125

Manglende sykdomsinnsikt er ofte et av symptomene ved slike lidelser.

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hva er årsaken til at mange slutter på medisinene? Er det fordi de tror de er friske og klarer seg uten? Vi har jo et godt eksempel på det på dol. Noen lærer aldri. 

Anonymkode: 043e8...125

Jeg sluttet tidligere med medisiner fordi jeg trodde jeg ikke trengte de lenger. For meg i starten var det pga dårlig informasjon så trodde det var som en kur og etterpå pga for store bivirkninger og fordi jeg glemte å ta de så mye at det ikke var noen hensikt å ta de. Det ble bedre etter jeg fikk hjemmesykepleie og bedre informasjon. Den ene medisinen har jeg brukt i 4 år uten å tulle med den. De andre medisinene har jeg ikke gått på så lenge. Det sies at man lærer så lenge man lever 😜

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...