Gå til innhold

Hvordan håndtere denne følelsen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er årsaken til at mitt voksne barn er en lat slabbedask som ikke er i stand til å ta vare på kroppen sin, hjemmet sitt og skaffe seg arbeid. Barnebarn vil også være en katastrofe. 

Anonymkode: 7a2d7...a35

Hvor er andre forelderen? det er det ene jeg lurer på.

Det andre er at du har selvinnsikt til å se at du kanskje ikke har lært ditt barn dette. Men jeg kjenner foreldre som driter i det. Som ikke ser hva de gjør mot barnet sitt. Alltid mer mat. Gir dem mobil, tablet, TV på rommet, tilrettelegger alt for at de skal sitte stille. Du bryr deg i det minste. Men skjedd har skjedd, du kan forandre deg, barnet kan forandre seg. Og slapp av.... de som hele tiden trener og spiser sååååå sunt trenger noen å se ned på.. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...