Gå til innhold

Wellbutrin Kupton

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk på den før men av en eller annen grunn slutta jeg på den. Men jeg var veldig engasjert den perioden. Hadde skriveprosjekt og reiste på turer.

Det har skjedde noen vanskelige ting i livet mitt siste årene. Og jeg er plaget med angst, gjentakende depresjoner, ptsd og uspesifisert pf (eupf trekk, avhengig trekk). 

Jeg går på lamictal som er lavt i serum, 5 mg abilify. 

Nå har jeg mistet livsgnisten og orker verken å reise eller skrive mer. Savner perioden da jeg gikk på Wellbutrin. 

Har du et råd til meg om hva jeg skal gjøre for å komme igang igjen? Hvilke medisiner? Vil ikke gå på medisin som kan gi tapt sexliv og mer matlyst. 

Please hjelp meg. 

Anonymkode: e3435...abf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg nok på kanten av hva som er tillatt her, men her er rådet:

Til personer med mye angst skal en være forsiktig med Wellbutrin. Jeg synes du kan snakke med legen din om Brintellix.

AnonymBruker
Skrevet
kupton skrev (14 timer siden):

Nå er jeg nok på kanten av hva som er tillatt her, men her er rådet:

Til personer med mye angst skal en være forsiktig med Wellbutrin. Jeg synes du kan snakke med legen din om Brintellix.

Takk for råd Kupton. Jeg skal snakke med legen om det. 

Anonymkode: e3435...abf

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...