AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 Skrevet 10. juli 2021 Jeg gikk på den før men av en eller annen grunn slutta jeg på den. Men jeg var veldig engasjert den perioden. Hadde skriveprosjekt og reiste på turer. Det har skjedde noen vanskelige ting i livet mitt siste årene. Og jeg er plaget med angst, gjentakende depresjoner, ptsd og uspesifisert pf (eupf trekk, avhengig trekk). Jeg går på lamictal som er lavt i serum, 5 mg abilify. Nå har jeg mistet livsgnisten og orker verken å reise eller skrive mer. Savner perioden da jeg gikk på Wellbutrin. Har du et råd til meg om hva jeg skal gjøre for å komme igang igjen? Hvilke medisiner? Vil ikke gå på medisin som kan gi tapt sexliv og mer matlyst. Please hjelp meg. Anonymkode: e3435...abf 0 Siter
kupton Skrevet 10. juli 2021 Skrevet 10. juli 2021 Nå er jeg nok på kanten av hva som er tillatt her, men her er rådet: Til personer med mye angst skal en være forsiktig med Wellbutrin. Jeg synes du kan snakke med legen din om Brintellix. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 Skrevet 11. juli 2021 kupton skrev (14 timer siden): Nå er jeg nok på kanten av hva som er tillatt her, men her er rådet: Til personer med mye angst skal en være forsiktig med Wellbutrin. Jeg synes du kan snakke med legen din om Brintellix. Takk for råd Kupton. Jeg skal snakke med legen om det. Anonymkode: e3435...abf 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.