Gå til innhold

Når jeg får negative tanker om meg selv..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Da overspiser jeg fordi jeg gir faen i hvordan jeg ser ut, for jeg tenker jeg er så stygg likevel inni og utapå, hvorfor skal jeg ta vare på kroppen min og forlenge livet når jeg egentlig ikke vil leve? Jeg betyr iikke noe for andre, og uansett hvor jeg er er jeg mindre verdt enn andre, det får jeg stadig oppleve. Gi meg en god grunn til at jeg slal ta vare på meg selv, hvis den finnes?

Anonymkode: b9873...0da

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Og noen tenker at de like gjerne kan sulte seg siden de ikke betyr noe. Dessuten er det mer miljøvennelig. Ikke for å være stygg, for jeg ser svaret ser slik ut. Jeg er selv høy og føler jeg må holde meg tynn som mulig fordi jeg er stor uansett. Men det er bare en tanke. En slags unnskyldning for å spise virker det som. Mer kan nok ikke jeg komme med, kontakt proff du. :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...