Gå til innhold

Jeg var på vei til å mestre noe jeg har kjempet mot lenge

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det må være nydelig å ha noen å legge skylden på, jeg må ta ansvaret for mine feil/mangler/ og slike ting selv. Jeg nekter likevel å la andre være bestemmende faktor for om jeg skal få til noe eller ikke her i livet.

Anonymkode: b7295...2cf

Patetisk og ubrukelig. Fisker du etter likes? Skal du virke sånn kul og hard? 
Noen av oss opplever at himmel og jord settes i bevegelse om vi får leve fritt. Altså ta egne valg, fordi vi tar slike valg som kan bryte med normene eller være provoserende. Og så er vi teite nok til å tro at siden vi har diagnoser osv så er det Lurt å høre på andre.

Jeg jobber med saken. Og jeg laster ikke andre heller, men noen ganger er andre skyld i at en har det vondt. Lyser lang vei av innlegget ditt at du skal virke kul

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Jeg lurer egentlig på hva dette var Ts. Hvorfor gikk du i kjelleren pga noe noen sa? Og hvilket forhold har du til vedkommende? Kan vedkommende være sjalu? Kanskje en slik narsissist som egentlig ikke vil at andre skal lykkes? 
Jeg kjenner en og de er flinke til å få deg til å føle deg trygg på dem og som en venn, men hvis du blir oppnår noe som kan være bedre enn de eller risikerer å få mer positiv oppmerksomhet så vil de gjøre alt de kan for å få deg ned igjen, skjult. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...