Gå til innhold

Møte noen du har dummet deg ut overfor

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan greier dere å møte noen dere har dummet dere voldsomt ut for? Det hjelper ikke å tenke at man skal tenke at det har gått bra før, for ting har endret seg fra den andres side, hem er ikke som før mot meg.

Anonymkode: ec7b0...89c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn frem håndkleet og avslutt badingen. 

AnonymBruker
Skrevet
kupton skrev (5 minutter siden):

Finn frem håndkleet og avslutt badingen. 

Er sterk angst bading? Er det sånn du ser på de som har angst, at de bader i følelser? Er det så enkelt at vi bader i følelser og bare kan bestemme oss for å ikke bade? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er sterk angst bading? Er det sånn du ser på de som har angst, at de bader i følelser? Er det så enkelt at vi bader i følelser og bare kan bestemme oss for å ikke bade? 

Og: Er det følelser angst handler om? 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvordan greier dere å møte noen dere har dummet dere voldsomt ut for? Det hjelper ikke å tenke at man skal tenke at det har gått bra før, for ting har endret seg fra den andres side, hem er ikke som før mot meg.

Jeg blir flau når jeg møter en person fra fortiden, jeg var på mitt "villeste" på den tiden. Hun pratet med meg mange ganger og kjørte meg hjem, ser på henne som en engel fra den tiden. Men det er så flaut nå og jeg vet ikke om jeg skal hilse, er redd hun føler forakt for meg. Men hun var veldig snill med meg på den tiden, sa jeg måtte komme meg ut av det miljøet jeg var i og at jeg var for god til det. Uff! Er så glad i henne på en måte, men alt stenger seg helt når jeg ser henne. Krymper seg inni meg, skulle jo heller ha takket henne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg har ikke skrevet noe generelt. Jeg skriver om deg i denne aktuelle situasjonen.

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Jeg blir flau når jeg møter en person fra fortiden, jeg var på mitt "villeste" på den tiden. Hun pratet med meg mange ganger og kjørte meg hjem, ser på henne som en engel fra den tiden. Men det er så flaut nå og jeg vet ikke om jeg skal hilse, er redd hun føler forakt for meg. Men hun var veldig snill med meg på den tiden, sa jeg måtte komme meg ut av det miljøet jeg var i og at jeg var for god til det. Uff! Er så glad i henne på en måte, men alt stenger seg helt når jeg ser henne. Krymper seg inni meg, skulle jo heller ha takket henne. 

Det er så godt som akkurat sånn jeg har det. Endelig noen som forstår meg. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er så godt som akkurat sånn jeg har det. Endelig noen som forstår meg. 

Ok. Det er ikke lett, jeg skammer meg over den jeg var og at jeg brukte henne som psykolog i ruset tilstand. 

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 😊 Når skal du møte vedkommende? Tror du at du kan klare å skru av følelsene, i alle fall gjemme dem bort, når du møter personen? Bare ta på maska og være "like blid" som alltid? Det pleier jeg å gjøre, og det funker så og si alltid. Husk at ingen kan lese tankene dine, og ingen trenger heller å se følelsene dine. Både tanker og følelser tilhører et privat rom ingen behøver å ha tilgang til andre enn deg selv, dine aller nærmeste som du har lyst til å dele med, og en evt terapeut. 

Jeg er blitt ganske god på dette, for har hatt det sånn siden barndommen. Kan være helt ødelagt innvendig, men utad er jeg upåfallende. 

Men er det sånn at du virkelig har gjort noe galt (og ikke bare at følelsene spiller deg et puss), så går det an å legge seg flat og be om unnskyldning. Lykke til! 

Anonymkode: 57683...ba2

UtakknemligDiva
Skrevet

Hva er det som har skjedd???? Gjort noe i fylla? Gjort noe annet? Be om unnskyldning?

Jeg har gjort ting i fylla og jeg hadde så angst at jeg fikk smerter i ryggen av det. Jeg klarte ikke delta i gym pga det. Jeg kysset han jeg var forelsket i mens han var edru! Der og da trodde jeg han var full og ville kysse meg tilbake som vanlig, men skjønte han var sjafør. Jeg slo han skikkelig! Nå kan jeg le av det men dagen etter dette var det mildt sagt grusomt. Men jeg så han da for venninna mi som var med meg hjem etter fest spydde og var fyllesyk og vi måtte gå på bensinstasjonen så hun fikk seg cola. Da var jo han det 😳

AnonymBruker
Skrevet
kupton skrev (12 timer siden):

Jeg har ikke skrevet noe generelt. Jeg skriver om deg i denne aktuelle situasjonen.

Jeg må dessverre meddele at du hadde rett :( 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.7.2021 den 22.34):

Jeg må dessverre meddele at du hadde rett :( 

Så det gikk bra å møte vedkommende likevel? Bra! 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Så det gikk bra å møte vedkommende likevel? Bra! 😊

Du forsto meg riktig :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...