Gå til innhold

Vanlig at psykologer er interessert i hva slags karakterer du fikk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

På skolen? 

Anonymkode: 1b041...5a6

Det er ikke uvanlig. Karakterer kan si noe om hvordan du fungerte, hva - om noe- var vanskelig for deg, hva klarte du til tross for..., samt flink-pike syndromet og veldig veldig mye annet.

Anonymkode: a7a21...c0a

Annonse

AnonymBruker
kupton skrev (29 minutter siden):

Ja, det er ikke uvanlig. Det er en grov vurdering av evnenivået.

Er det bare psykisk utviklingshemming som har lavt evnenivå som "symptom" eller er det andre diagnoser som også kan ha lavt evnenivå som symptom? 🙂

Anonymkode: 1b041...5a6

AnonymBruker

Ikke karakterer akkurat, men at jeg hadde en god utdanning og h*n slenger gjerne på en kommentar om hvor pen og popular jeg må ha vært da jeg var yngre. 

Det er sikkert vel ment, men det føles vondt ut når jeg har mistet alt det h*n snakker om. Livet har bare vært psykisksykdom de siste 20 årene.. ingen jobb ,få venner, og godt utseende,  borte det og.

Anonymkode: 6b70b...539

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...