Gå til innhold

Sliter med å innse hvor kjedelig livet er

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Har sikkert lett for å tro på det jeg vil tro på slik som mange andre. 
Men er det aspergersen som gjør at jeg er litt vel mye i fantasiverden og synes at virkeligheten er for kjedelig, mens vanlige folk synes virkeligheten er slik som jeg synes fantasiverden er? 
Eller er de bare flinkere til å takle realiteten? 
Jeg vet ikke hvor mye jeg ønsketenker og hvor mye jeg er realistisk. 
Hadde jeg fått alt jeg ville i livet så hadde jeg jo ikke satt pris på noe. Hadde det vært 100% garanti for at den jeg likte hadde likt meg tilbake hadde det ikke vært noen spenning der. 
Men likevel er det så sårt. Det er også sårt at jeg ikke egentlig er den jeg ønsker å være, ikke har jobben jeg nesten fikk men måtte ta pause fra/gi opp fordi jeg ikke var utadvendt nok. 
Jeg skrev på en huskelapp da jeg var mer frisk at hadde ting kommet lett hadde jeg heller ikke satt pris på det.

Men jeg blir utslitt av at alt kjennes så uoppnåelig! Alt tar så lang tid og kjennes som jeg jobber mot noe dødfødt. 

Slik som nå liker jeg en ny mann. Jeg har blitt reddet, endelig ute av den boblen jeg har vært i mange år. Men tror jo nesten at bare fordi han så på meg en dag så føler han det samme.. neppe? 
Men kjennes jo litt urettferdig at alle jeg har likt har fått seg dame nå. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (3 timer siden):

Slik som nå liker jeg en ny mann. Jeg har blitt reddet, endelig ute av den boblen jeg har vært i mange år. Men tror jo nesten at bare fordi han så på meg en dag så føler han det samme.. neppe? 
Men kjennes jo litt urettferdig at alle jeg har likt har fått seg dame nå. 

Du kunne vært en av damene hvis du hadde turt å snakke med dem.

Anonymkode: 4598c...30f

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du kunne vært en av damene hvis du hadde turt å snakke med dem.

Anonymkode: 4598c...30f

Jeg snakket jo med dem. Men de andre da som er opptatt nå, altså nå bryr jeg meg ikke for jeg liker dem ikke lenger. Jeg er bare glad de har funnet ei de har for jeg hadde kanskje bare dumpet dem da. Jeg slår meg ikke lett til ro.

Men alle frarådet meg jo han i utlandet. Husker du ikke de trådene ? 😛 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...