UtakknemligDiva Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Jeg er sint på hvordan vi er skapt, hvordan jeg er skapt. Jeg blir irritert så fort andre er slitne, og jeg leser på andre forum om andre som også har brukt medisin som etter hvert blir veldig utmattet fordi de har brukt den. Jeg er redd for å havne i samme situasjon. Det er som om det straffer seg å ha det gøy. Jeg blir irritert på kroppen for at den er utstyrt med så stakkarslig energinivå. Vi skal bli slitne av alt vi!! Og jeg elsker å være aktiv, jeg liker å få opp pulsen, men så tenker jeg at jeg sikkert får svi for dette etter hvert for vi er ikke laget for å være så aktive. Har jeg det gøy og er aktiv så er det nesten så fornuftig heller sier at jeg bør sove litt, og jeg er kjempe redd for å havne der at jeg trenger å sove mye igjen. Hvorfor er vi utstyrt slik at vi trenger så mye søvn? søvn er også en ekstrem stressfaktor, for man må legge seg om kvelden og sove da, så man klarer seg dagen etterpå. Jeg hater det egentlig. Det er så kjedelig. Og så er jeg redd for at jeg skal havne der at jeg aldri føler en eneste glede. Som om jeg bruker opp alt nå? Når jeg tar pillene så forsterkes faktisk enkelte autistiske sider ved meg, og det ødelegger liksom så mye!! Jeg synes autismen ødelegger alt! Når jeg fant en medisin som roet meg ned på en måte, så kommer autismen og ødelegger alt sammen på den andre siden. Og det er en slik dritt diagnose som kommer i veien på alle områder og jeg føler meg så fanget! Dere aner ikke helt mindreverdighetsfølelsen jeg har pga dette. Jeg er født med en feil i hjernen og jeg fikk bekreftet at jeg er den feilen jeg er. Jeg føler meg utenfor egentlig uansett hvor jeg er, som om jeg er koblet på andre kanaler. Det er så irrterende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461796-jeg-koker-nesten-hele-tiden-hvordan-slutter-man-med-dette-jeg-vil-ha-det-behagelig-ikke-v%C3%A6re-v%C3%A6re-som-en-vulkan/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.