Gå til innhold

Hvorfor er dps så hyppe på å heller sende folk til kommunen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

De vil ikke ha meg på dps lenger. Jeg har bare gått der 3 ganger.. Nå så nevnte han at kanskje heller kommunen er rett for meg. Hvorfor er de så hyppe på å få folk dit så fort? Dette er min første omgang med dps så er ikke sånn at jeg har gått der lenge. Må også nevne at jeg har svært lavt funksjonsnivå som følge av diagnosene. 

Anonymkode: 16d77...b99

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De vil ikke ha meg på dps lenger. Jeg har bare gått der 3 ganger.. Nå så nevnte han at kanskje heller kommunen er rett for meg. Hvorfor er de så hyppe på å få folk dit så fort? Dette er min første omgang med dps så er ikke sånn at jeg har gått der lenge. Må også nevne at jeg har svært lavt funksjonsnivå som følge av diagnosene. 

Kanskje diagnosene er av en sånn art at de ikke trengs å behandles på spesialistnivå? 

Anonymkode: df865...3e9

AnonymBruker

De er hardt presset for ressurser på DPS. Det er nok derfor.

Jeg fikk gå lenge på DPS på 00 tallet, men når jeg har vært innom etter det har jeg bare fått noen få konsultasjoner. 

Ressursene står ikke i stil til behovet. Noen diagnoser (som min) prioriteres, sikkert derfor jeg fikk gå så lenge på 00 tallet.

Når de tenker det er kronisk er veien fort til kommunen eller ingenting. Jeg går ikke hos kommunen en gang.

Anonymkode: 11e5c...910

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De er hardt presset for ressurser på DPS. Det er nok derfor.

Jeg fikk gå lenge på DPS på 00 tallet, men når jeg har vært innom etter det har jeg bare fått noen få konsultasjoner. 

Ressursene står ikke i stil til behovet. Noen diagnoser (som min) prioriteres, sikkert derfor jeg fikk gå så lenge på 00 tallet.

Når de tenker det er kronisk er veien fort til kommunen eller ingenting. Jeg går ikke hos kommunen en gang.

Anonymkode: 11e5c...910

00 tallet? Vi har hatt to slike 00 år. Dette tar vel ikke slutt før i år 2999 da det straks begynnes på et nytt 00. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Pga økonomi.. 

Ja, det er P g a økonomi. Hadde man tatt seg råd til å ansette flere arbeidere og bygge ut kapasiteten hadde jo flere fått hjelp. Det sier seg selv da. Så det handler om økonomi alt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...