Gå til innhold

Dere som sover uten truse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har fått tips om å sove uten truse for å bli kvitt stadig tilbakevendene bakteriell vaginose. Men jeg føler det blir verre der nede av det. Det blir så utrolig fuktig og det skaper kløe både forran og bak. Er det vanlig? Går det seg til? Trodde liksom det skulle hjelpe for å få det litt "luftigere" der nede, men føles mye mer klamt og ekkelt uten truse enn med.

Anonymkode: f86a3...abb

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/461806-dere-som-sover-uten-truse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg har fått tips om å sove uten truse for å bli kvitt stadig tilbakevendene bakteriell vaginose. Men jeg føler det blir verre der nede av det. Det blir så utrolig fuktig og det skaper kløe både forran og bak. Er det vanlig? Går det seg til? Trodde liksom det skulle hjelpe for å få det litt "luftigere" der nede, men føles mye mer klamt og ekkelt uten truse enn med.

Anonymkode: f86a3...abb

Jeg blir adskillig klammere og svettere nedentil om jeg barberer meg (litt mer enn bare bikinilinjen...) enn om jeg lar det vokse litt, kanskje det kan være slik hos deg også? Ellers skjønner jeg hva du mener - hud mot hud blir jo klammere enn om det er et tynt lag bomullsstoff mellom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...