Gå til innhold

Føler for å slutte.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Neste uke er psykologen tilbake fra ferie og planen er et nytt år med " behandling ". Jeg har i noen måneder nå slitt med tanker om å slutt . Det er flere grunner til det ,en grunn er at jeg føler at jeg bare sjekker innom og egentlig ikke blir noe bedre.  Føler at det kun er fordi de mener at jeg har schizofreni at de ønsker å følge med ,uvisst på hva.

Jeg er deprimert og ,har vært det lenge.  Var innlagt noen uker og for å starte opp med antidepressiva.  Følte ikke det ble noe særlig bedre . Spurte etter utskrivning om å se på eventuellt annen antidepressiva med psykiater men det ble aldri noe av . Har i de siste månedene hatt en del problemer med at jeg ikke vet hvordan jeg har det ,pluss en masse tankestopp, som har gjort det vanskelig å føre en samtale som også har gjortat jeg ikke har tatt opp det med antidepressivanoe videre, det er litt bedre nå.

Som sagt så føler jeg at det ikke er noen virkelig behandling og at når jeg selv synes jeg trenger noe så blir det ikke fulgt opp.  I tillegg leste jeg i journalen min at at psykologen mener at mine selvmordstanker er en måte å kommunisere at jeg ikke har det bra. Det har han rett i, jeg har det ikke bra når jeg er deprimert, men tankene om selvmord er reelle.  Det er heller sånn at jeg under kommunisere hvor ille de er for å ikke lage noe stor ståhei ut av situasjonen. 

Det er bare utlendinger som driver DPS her nå ,det har alltid vært utenlandske her og det er ikke det at jeg har noe imot dem ,men nå har de tatt over alle avdelinger og alle er fra samme land. Det virker som om kulturen er totalt forandret og at det ikke norsk måte å gjøre ting på som gjelder for tiden. Kunne tenke meg å klage men ikke så lett når det er det DPS jeg hører til. Miljpersonalet mener det samme, og vis de ikke får gjort  oe med det så får vel ikke jeg gjort noe heller.

Privat nytter det ikke å gå ,har forsøkt, men ingen vil behandle meg ,mener jeg får best behandling på DPS.  Kjenner jeg har null lyst til å møte til uka ,noen som har noen tanker? 

Anonymkode: e257e...cf0

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/461819-f%C3%B8ler-for-%C3%A5-slutte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...