AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 Skrevet 18. juli 2021 Har man som psykisk syk større søvnbehov enn psykisk friske? Anonymkode: c5b57...185 0 Siter
kupton Skrevet 18. juli 2021 Skrevet 18. juli 2021 Nei, men oversoving fører ofte til økt depresjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 Skrevet 18. juli 2021 kupton skrev (3 timer siden): Nei, men oversoving fører ofte til økt depresjon. Depresjon kan gjøre en veldig trøtt! Derfor sover man. Anonymkode: a4082...326 0 Siter
kupton Skrevet 18. juli 2021 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Depresjon kan gjøre en veldig trøtt! Derfor sover man. Anonymkode: a4082...326 Ja, og dess mer en sover, dess mer deprimert blir en. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 18. juli 2021 Skrevet 18. juli 2021 kupton skrev (55 minutter siden): Ja, og dess mer en sover, dess mer deprimert blir en. Jo, det som virkelig hjelper når man er trøtt og daff, er jo å komme seg ut i frisk luft for å våkne til. Men å klare å tenke den tanken som deprimert er tyngre. Da er tiltakslysten svært liten og alt man foretar seg føles det som om en gjør med et blyteppe hektet over seg. Men jeg har i blant undret meg over hvor mye fysisk tyngre det føles å gå eller bevege seg som deprimert enn når man ikke er det. Ligger dette bare i hodet eller er det noe i kroppen som fører til at alt blir tungt? 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 18. juli 2021 Skrevet 18. juli 2021 Jeg har jo moderat tilbakevennende, men er aldri trett. Men husker da jeg var 16, grusom livsstil , full av angst og var aldri uthvilt. Så når man blir slik utmattet deprimert så kan nok det mestr føles som et tiltak ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.