Gå til innhold

Skal de dømmes for sykdommen sin mer enn andre?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg har hatt depresjon, ADD, Asperger. Jeg har hatt raseriutbrudd, jeg har holdt på å bli alkoholmisbruker, jeg har hatt lyst på diverse rusmidler for å kjenne alle mulige følelser, jeg er mye aggressiv enda, jeg er rastløs. Men også veldig grei når jeg har det bra inni meg. 

Noen får alkoholproblemer. Noen blir narkomane/får rusproblemer. 

Altså når skal man tørre å bli sammen med noen? Jeg vil aldri bo med noen. Jeg ønsker ikke et tett forhold der man bor med folk. 

Men finnes egentlig den som man bør bli sammen med da? Det er så ekstremt mange som har noe negativt ved seg, men er vi ikke litt vel raske med å dømme andre uten å se på oss selv?

Er jeg en kvinne folk ville anbefalt som kjæreste dersom noen hadde spurt noen?  For eksempel? 

Fortsetter under...

Hva med å starte en tråd å skrive om alt der istedenfor å lage mange, mange tråder om det samme og spame ned forumet. Du var flink rett etter at du kom tilbake etter utestengelsen, men nå er du snart der du var før du ble kastet ut av forumet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...