AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 Skrevet 18. juli 2021 Hvorfor kan man greie å dels automatisk ta seg sammen og ha det rimelig ok, og så plutselig bli mer depressiv når det ikke er så påtvingende nødvendig å ta seg sammen? Er det vanlig ved tilbakevendende depresjoner? Ting har vært tålelig greit. Har deltatt på mer enn helt nødvendig, og fått gjort det viktigste i huset. Noen ganger ganske tungt å ta seg sammen, andre ganger går det greit, litt automatisk kanskje. Og så med det samme jeg kan slappe av, ikke ta meg sammen for andre, faller jeg rett i dass. Var nok lett depressiv før denne perioden jeg har vært nødt til å fungere også. Og nå etterpå er det verre. Tung i kroppen, lite jeg gleder meg til, men dog noe. Gleder meg til i tankene, men ikke emosjonelt, eller jeg gledet meg for litt siden, men mer likegyldig nå. Men jeg skylder noen å jobbe for å oppnå det jeg nettopp gledet meg til. Tungt, men skal jo greie jobben min selv om det akkurat nå føles uoverkommelig og jeg vet ikke om det går. Og jeg har noe som gjør jeg må unngå innleggelse i alle fall, så langt det går. Har endet med det i samme situasjon tidligere . Anonymkode: 70c9a...cc9 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 18. juli 2021 Skrevet 18. juli 2021 Er det en tomhetsfølelse når målet er nådd/oppgaven gjort? Litt sånn; «hva nå?» følelse? Tror det er ganske normalt. Er vel derfor vi finner så masse problemer når vi ikke har såkalt virkelige problemer 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 Skrevet 18. juli 2021 90tallsbarn skrev (2 timer siden): Er det en tomhetsfølelse når målet er nådd/oppgaven gjort? Litt sånn; «hva nå?» følelse? Tror det er ganske normalt. Er vel derfor vi finner så masse problemer når vi ikke har såkalt virkelige problemer Nei, ikke helt sånn. Anonymkode: 70c9a...cc9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.