Gå til innhold

Hvorfor Plutselig ned når endelig kan slappe litt av

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan man greie å dels automatisk ta seg sammen og ha det rimelig ok, og så plutselig bli mer depressiv når det ikke er så påtvingende nødvendig å ta seg sammen? Er det vanlig ved tilbakevendende depresjoner?

Ting har vært tålelig greit. Har deltatt på mer enn helt nødvendig, og fått gjort det viktigste i huset. Noen ganger ganske tungt å ta seg sammen, andre ganger går det greit, litt automatisk kanskje.  Og så med det samme jeg kan slappe av, ikke ta meg sammen for andre, faller jeg rett i dass. Var nok lett depressiv før denne perioden jeg har vært nødt til å fungere også. Og nå etterpå er  det verre. Tung i kroppen, lite jeg gleder meg til, men dog noe. Gleder meg til i tankene, men ikke emosjonelt, eller jeg gledet meg for litt siden, men mer likegyldig nå. Men jeg skylder noen å jobbe for å oppnå det jeg nettopp gledet meg til. Tungt,  men skal jo greie jobben min selv om det akkurat nå føles uoverkommelig og jeg vet ikke om det går. Og jeg har noe som gjør jeg må unngå innleggelse i alle fall, så langt det går. Har endet med det i samme situasjon tidligere .

Anonymkode: 70c9a...cc9

Videoannonse
Annonse
UtakknemligDiva
Skrevet

Er det en tomhetsfølelse når målet er nådd/oppgaven gjort? Litt sånn; «hva nå?» følelse? Tror det er ganske normalt. Er vel derfor vi finner så masse problemer når vi ikke har såkalt virkelige problemer

AnonymBruker
Skrevet
90tallsbarn skrev (2 timer siden):

Er det en tomhetsfølelse når målet er nådd/oppgaven gjort? Litt sånn; «hva nå?» følelse? Tror det er ganske normalt. Er vel derfor vi finner så masse problemer når vi ikke har såkalt virkelige problemer

Nei, ikke helt sånn.

Anonymkode: 70c9a...cc9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...