AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 Skrevet 18. juli 2021 Føler det eneste som holder meg igjen fra å gå totalt bananas å gjøre noe ulovlig er familien min. Tenker egentlig ofte på at jeg skulle ønske jeg ikke hadde noen slik at jeg bare kunne legge meg ned å flytte i fengsel isteden. Jeg savner fengsel veldig mye, men kan ikke pga folk rundt meg som bli såret om jeg gjør noe.. Tenker ofte på det livet jeg kunne fått i fengsel og hvor bra livet mitt kunne vært da. Da ville jeg sett og snakket med mennesker hver eneste dag, jeg ville aldri vært alene. Vi mennesker er ikke skapt for å leve isolerte. Anonymkode: 927d6...2d2 0 Siter
ISW Skrevet 18. juli 2021 Skrevet 18. juli 2021 Ideelt sett burde PST vært varslet om aktiviteten din på forumet. Du bærer et farlig tankegods. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 Skrevet 18. juli 2021 ISW skrev (6 minutter siden): Ideelt sett burde PST vært varslet om aktiviteten din på forumet. Du bærer et farlig tankegods. Unnskyld. Forsto i ettertid at det kanskje kunne misforstås. Mente det ikke seriøst, det var bare at jeg savner å sove i fengsel. Men det kommer aldri til å skje. Anonymkode: 927d6...2d2 0 Siter
Gjest Skrevet 18. juli 2021 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Unnskyld. Forsto i ettertid at det kanskje kunne misforstås. Mente det ikke seriøst, det var bare at jeg savner å sove i fengsel. Men det kommer aldri til å skje. Anonymkode: 927d6...2d2 Du skal nå i alle fall ha at fengselsfantasitrådene dine har blitt færre. 😅 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 19. juli 2021 Skrevet 19. juli 2021 Tror nok dette med fengsel er en fix ide du har fått. Du er en av ytterst få som vil i fengsel. Hvis du ligger og dagdrømmer om fengsel, så tror jeg nok du ville blitt skuffet over "the real deal". De fleste i fengsel er enten psykopater, har rusproblemer eller ADHD. Ikke supervennlige bestevenner som tar seg av og inkluderer en som er litt nervøs og engstelig samt ensom. Du blir snarere utnyttet. Hvorfor ikke flytte i ett kollektiv, eller ta inn på en folkehøyskole? Det er da en sunnere og lettere del for å få venner. Særlig folkehøyskole. Evnt kan du bli medlem i ett slags trossamfunn, som er tett bundet sosialt. Dersom du tror på noe religiøst. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 19. juli 2021 Skrevet 19. juli 2021 Foreslår at du søker opp podcasten "Røverradioen" som er podcastepisoder laget av innsatte i fengsel selv. Det sendes også på NRK P2 om søndag ettermiddag når det ikke er sommer (du finner den også da i NRKs Radio-app). Her tenker jeg at innsatte selv gir et levende og brutalt ærlig bilde av hvordan det er å være innsatt i et norsk fengsel i Norge i dag. Jeg tenker også at dette gir innsatte en mulighet (og kanskje eneste mulighet) til å fortelle offentligheten om hvordan det er å være innsatt i et norsk fengsel og hva de møter på der av godt og vondt. https://radio.nrk.no/podkast/roeverradion_i_nrk_p2/sesong/20211-2-3/l_2342bb23-c8b4-4b1a-82bb-23c8b4cb1ab6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 Skrevet 19. juli 2021 Eva Sofie skrev (3 timer siden): Foreslår at du søker opp podcasten "Røverradioen" som er podcastepisoder laget av innsatte i fengsel selv. Det sendes også på NRK P2 om søndag ettermiddag når det ikke er sommer (du finner den også da i NRKs Radio-app). Her tenker jeg at innsatte selv gir et levende og brutalt ærlig bilde av hvordan det er å være innsatt i et norsk fengsel i Norge i dag. Jeg tenker også at dette gir innsatte en mulighet (og kanskje eneste mulighet) til å fortelle offentligheten om hvordan det er å være innsatt i et norsk fengsel og hva de møter på der av godt og vondt. https://radio.nrk.no/podkast/roeverradion_i_nrk_p2/sesong/20211-2-3/l_2342bb23-c8b4-4b1a-82bb-23c8b4cb1ab6 Ja men jeg bryr meg ikke så mye om de innsatte. Jeg vil bare være venn med de ansatte, og så lenge jeg er fengsla så kan de ikke hindre meg i å ha de som venner 🙂 Anonymkode: 927d6...2d2 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 22. juli 2021 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 11.50): Ja men jeg bryr meg ikke så mye om de innsatte. Jeg vil bare være venn med de ansatte, og så lenge jeg er fengsla så kan de ikke hindre meg i å ha de som venner 🙂 Anonymkode: 927d6...2d2 Jeg tenkte mest du kunne få lov til å forberede deg på fengselslivet og hva som skjer der. Om du ofrer litt tid, vil jeg tro du også får litt insikt. Lykke til med prosjektet, hvor det enn bærer... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.