Gå til innhold

Noen ganger håper jeg alle dør så jeg kan få det enda verre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler det eneste som holder meg igjen fra å gå totalt bananas å gjøre noe ulovlig er familien min. Tenker egentlig ofte på at jeg skulle ønske jeg ikke hadde noen slik at jeg bare kunne legge meg ned å flytte i fengsel isteden. Jeg savner fengsel veldig mye, men kan ikke pga folk rundt meg som bli såret om jeg gjør noe.. Tenker ofte på det livet jeg kunne fått i fengsel og hvor bra livet mitt kunne vært da. Da ville jeg sett og snakket med mennesker hver eneste dag, jeg ville aldri vært alene. Vi mennesker er ikke skapt for å leve isolerte. 

Anonymkode: 927d6...2d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ideelt sett burde PST vært varslet om aktiviteten din på forumet. Du bærer et farlig tankegods. 

AnonymBruker
Skrevet
ISW skrev (6 minutter siden):

Ideelt sett burde PST vært varslet om aktiviteten din på forumet. Du bærer et farlig tankegods. 

Unnskyld. Forsto i ettertid at det kanskje kunne misforstås. 

Mente det ikke seriøst, det var bare at jeg savner å sove i fengsel. Men det kommer aldri til å skje. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Unnskyld. Forsto i ettertid at det kanskje kunne misforstås. 

Mente det ikke seriøst, det var bare at jeg savner å sove i fengsel. Men det kommer aldri til å skje. 

Du skal nå i alle fall ha at fengselsfantasitrådene dine har blitt færre. 😅

Worrisome Plenty
Skrevet

Tror nok dette med fengsel er en fix ide du har fått. Du er en av ytterst få som vil i fengsel. Hvis du ligger og dagdrømmer om fengsel, så tror jeg nok du ville blitt skuffet over "the real deal". De fleste i fengsel er enten psykopater, har rusproblemer eller ADHD. Ikke supervennlige bestevenner som tar seg av og inkluderer en som er litt nervøs og engstelig samt ensom. Du blir snarere utnyttet.

Hvorfor ikke flytte i ett kollektiv, eller ta inn på en folkehøyskole? Det er da en sunnere og lettere del for å få venner. Særlig folkehøyskole. Evnt kan du bli medlem i ett slags trossamfunn, som er tett bundet sosialt. Dersom du tror på noe religiøst.

Skrevet

Foreslår at du søker opp podcasten "Røverradioen" som er podcastepisoder laget av innsatte i fengsel selv. Det sendes også på

NRK P2 om søndag ettermiddag når det ikke er sommer (du finner den også da i NRKs Radio-app). Her tenker jeg at innsatte selv gir et levende og brutalt ærlig bilde av hvordan det er å være innsatt i et norsk fengsel i Norge i dag.

Jeg tenker også at dette gir innsatte en mulighet (og kanskje eneste mulighet) til å fortelle offentligheten om hvordan det er å være innsatt i et norsk fengsel og hva de møter på der av godt og vondt.

https://radio.nrk.no/podkast/roeverradion_i_nrk_p2/sesong/20211-2-3/l_2342bb23-c8b4-4b1a-82bb-23c8b4cb1ab6

AnonymBruker
Skrevet
Eva Sofie skrev (3 timer siden):

Foreslår at du søker opp podcasten "Røverradioen" som er podcastepisoder laget av innsatte i fengsel selv. Det sendes også på

NRK P2 om søndag ettermiddag når det ikke er sommer (du finner den også da i NRKs Radio-app). Her tenker jeg at innsatte selv gir et levende og brutalt ærlig bilde av hvordan det er å være innsatt i et norsk fengsel i Norge i dag.

Jeg tenker også at dette gir innsatte en mulighet (og kanskje eneste mulighet) til å fortelle offentligheten om hvordan det er å være innsatt i et norsk fengsel og hva de møter på der av godt og vondt.

https://radio.nrk.no/podkast/roeverradion_i_nrk_p2/sesong/20211-2-3/l_2342bb23-c8b4-4b1a-82bb-23c8b4cb1ab6

Ja men jeg bryr meg ikke så mye om de innsatte. Jeg vil bare være venn med de ansatte, og så lenge jeg er fengsla så kan de ikke hindre meg i å ha de som venner 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 11.50):

Ja men jeg bryr meg ikke så mye om de innsatte. Jeg vil bare være venn med de ansatte, og så lenge jeg er fengsla så kan de ikke hindre meg i å ha de som venner 🙂

Jeg tenkte mest du kunne få lov til å forberede deg på fengselslivet og hva som skjer der. Om du ofrer litt tid, vil jeg tro du også får litt insikt. Lykke til med prosjektet, hvor det enn bærer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...