Gå til innhold

Privat lege

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med fastlegen. Sliter med dyp og langvarig depresjon, men får ikke hjelp. Jeg har gått til en privat lege før, som jeg har brukt til og fra i snart 30 år. Jeg vet det ikke er populært for fastlegen men kan jeg gå til den private legen for å søke råd? Får medisiner utlevert av hjemmesykepleie. Har tenkt å bytte fastlege. Jeg vil be om råd om jeg bør begynne på antidepressiva blant annet. Tror det blir "bråk" med fastlegen. Men jeg er så dårlig at jeg kan ikke vente med dette. Fastlegen er dessuten på ferie. 

Anonymkode: b0b6d...b7b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er ikke fornøyd med fastlegen. Sliter med dyp og langvarig depresjon, men får ikke hjelp. Jeg har gått til en privat lege før, som jeg har brukt til og fra i snart 30 år. Jeg vet det ikke er populært for fastlegen men kan jeg gå til den private legen for å søke råd? Får medisiner utlevert av hjemmesykepleie. Har tenkt å bytte fastlege. Jeg vil be om råd om jeg bør begynne på antidepressiva blant annet. Tror det blir "bråk" med fastlegen. Men jeg er så dårlig at jeg kan ikke vente med dette. Fastlegen er dessuten på ferie. 

Da er det ikke fastlegen du bør fokusere på, men en psykiater mht medisiner. Disse kan du også finne privat. En fastlege har begrenset psykiatri-kunnskap

Anonymkode: e30bb...0f7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Da er det ikke fastlegen du bør fokusere på, men en psykiater mht medisiner. Disse kan du også finne privat. En fastlege har begrenset psykiatri-kunnskap

Det virker ikke som hn vet så mye nei. Det er vanvittig lang ventetid på psykiater her. Så vet ikke min arme råd. Den private legen har mye oppdaterte kunnskaper om psykofarmaka. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det virker ikke som hn vet så mye nei. Det er vanvittig lang ventetid på psykiater her. Så vet ikke min arme råd. Den private legen har mye oppdaterte kunnskaper om psykofarmaka. 

velg privat.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor får du medisiner utlevert av hjemmesykepleien? Jeg synes svaret på dette har betydning for om det er en ok løsning å oppsøke en annen lege eller ikke. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...