Gå til innhold

Angst - kan hjernen lure øynene til å ikke se???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei… Jeg lurer på en ting… Jeg klarer ikke å slutte å være redd for å bli blind… Jeg er livredd for å miste synet… Jeg klarer ikke å fokusere på noe annet… Jeg tenker på det hele tida… Når jeg ser meg omkring, er det akkurat som om alt blir helt uklart, jeg ser ingenting… Kan det være hjernen min som «lurer meg», siden jeg hele tiden tenker og fokuserer på det? Jeg merker at når jeg fokuserer på noe annet, legger jeg ikke like mye merke til synsforstyrrelsene… Jeg er redd for at jeg allerede har blitt blind, og at jeg aldri kommer til å få synet mitt tilbake… Jeg har aldri opplevd dette før… Kan hjernen «lure» øynene til å ikke se, selv om øynene fungerer? Er jeg blitt gal, eller er det noe alvorlig galt med hjernen min? Jeg sitter her og har helt panikk…

Anonymkode: 08e44...a6c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...