Gå til innhold

Noen som vil starte fb gruppe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worrisome Plenty
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Istedenfor dette? Her virker det som alle er drittlei

Anonymkode: 27f6a...1e3

Ja ,du får legge ut ditt fulle navn, så skal jeg legge deg til... Tror ikke folk vil registrere seg med navn gitt. Du bommer. Ekstra morsomt er at du legger ut denne forespørselen som anonym.. Hehe

Grunnen til at det er lite aktion her nå, er att det er fellesferie. Og jeg undrer om ikke en som postet mye er stengt ute igjen.

Endret av Worrisome Plenty
AnonymBruker
Worrisome Plenty skrev (3 minutter siden):

Ja ,du får legge ut ditt fulle navn, så skal jeg legge deg til... Tror ikke folk vil registrere seg med navn gitt. Du bommer. Ekstra morsomt er at du legger ut denne forespørselen som anonym.. Hehe

Grunnen til at det er lite aktion her nå, er att det er fellesferie. Og jeg undrer om ikke en som postet mye er stengt ute igjen.

Går fint an å lage seg brukere på fb med falskt navn da. Jeg kan ta å kalle meg Minni Mus. Oppretter jeg og legger ut gruppelinken her

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Istedenfor dette? Her virker det som alle er drittlei

Tror du at folk er lei fordi plattformen ikke fungerer? Det tror ikke jeg. Ergo tror jeg lite på å flytte over til fb. 

Endret av Kayia
UtakknemligDiva
Worrisome Plenty skrev (22 timer siden):

Meg?

Worrisome Plenty
Kayia skrev (På 21.7.2021 den 11.40):

Tror du at folk er lei fordi plattformen ikke fungerer? Det tror ikke jeg. Ergo tror jeg lite på å flytte over til fb. 

Glitter skrev (På 21.7.2021 den 9.09):

For min del er det fint nok med forumet. :) Ser ikke hvorfor jeg skulle gidde å lage en anonym Facebook-konto, hvor jeg da må veksle mellom min private og "DOL"-kontoen. 

Jeg tror nok han kødda, siden linken han la ut ikke går til facebook. Ikke at jeg trykket på den, men når pilen lå over så viste det en annen adresse enn facebook.

AnonymBruker
Worrisome Plenty skrev (45 minutter siden):

Jeg tror nok han kødda, siden linken han la ut ikke går til facebook. Ikke at jeg trykket på den, men når pilen lå over så viste det en annen adresse enn facebook.

Ja, det var jo kødd. Linken viste til ordet kødde og beskrivelse av hva kødding er. Noe sånt. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ja, skjønner bare egen humor. Det morsomste for meg var at jeg skulle kalle meg Minni Mus når jeg ikke en gang er jente! 

Den formen for humor føler jeg ligger mer fremme i pannebrasken til gutter, så det ante meg...

Anonymkode: 6f3cb...fcf

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...