alfred8197 Skrevet 23. juli 2021 Del Skrevet 23. juli 2021 (endret) Heisann. Jeg har vært plaget med smerter i armene siden november i fjor. Begynnte å studere samme år. Jeg får vondt i armene, en klypende, nokså svak men irriterende smerte i diverse områder av armen, som håndledd, underarm, albue og overarm. Smertene oppstår når jeg er på PC, mobilen, spiller piano og faktisk kjører bil. Dro til legen og ble bedt om å ta Voltaren eller noe NSAID greier, gjorde det med liten effekt. Har vært hos to forskjellige manuellterapeuter, der han ene mente Det var en overbelastning og han andre mente det var sammenklemte nerver. Fikk diverse øvelser av begge som jeg har gjort flittig. Har også redusert drastisk hvor mye jeg har gjort aktiviteter som utløser smertene. Men fortsatt etter så lenge er jeg like dårlig, om ikke verre. Så det Jeg lurer på Er om noen har erfaring med dette, eller forstår hva dette er? Kan minne om musearm. Hvordan bli kvitt dette? Har som sagt gjort masse øvelser og trener eksentrisk hver dag. Noe Jeg tror kan være lurt er å gå til terapeut som har erfaring med å behandle pianister og gamere, men klarer ikke finne dette.. Er det noen som vet om noen slike folk? Endret 23. juli 2021 av alfred8197 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461898-smerter-i-armene-ved-fingerbevegelser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.