Gå til innhold

Hva er din perfekte sommerdag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

påskelilje

Først - frokost på verandaen med kaffe og jordbær på skiva. Tusle litt rundt i hagen og bare VÆRE. 

Så bli med noen venner på båttur noen timer, der vi kjører rundt i skjærgården,  kjøper en is, bader på en holme...

Deretter tar vi båten videre ut til sommerstedet vårt, der vi er resten av dagen. Griller, prater, bader, har fine samtaler med venner og familie. Kaldt øl til grillmaten og vin om kvelden. Sitter på brygga til midnatt. Sovner på verdens vakreste sted.

... vi har ikke båt, så den delen med båten er stort sett fantasi. Det andre kan jeg få til, men denne ferien har jeg jobbet så mye med hus og hage , så jeg har ikke hatt noen sånne hele late sommerdager ennå... Men i morgen skal jeg bare male litt, så da skal jeg nyte sommeren og bade!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...