Gå til innhold

Lukke ett kapittel

Anbefalte innlegg

Etter ett års tid med litt harde prioriteringer er jeg nå blitt kvitt gammel gjeld. Nesten 60 tusen har jeg betalt siden september i fjor og har hatt den i over 20 år. Nå kan jeg endelig lukke ett kapittel av usikkerhet, økonomisk utrygghet, uten betalingsanmerkninger og får bedre mulighet til sparing. Har og fått kunne fokusere mer på nåtid istedenfor fortid da gjelden fikk jeg i forbindelse med traumer. Gir litt god mestringsfølelse og jeg som var så avhengig av bil (mest psykisk) har nå vært uten bil ett helt år. Har endret på endel ting og har ikke angret på avgjørelsene jeg har tatt i forbindelse med endringene de har resultert i. Problemer må noen ganger løses på lang sikt og da gjelder det bare å være litt tålmodig. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/461939-lukke-ett-kapittel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

aa-k-j skrev (21 minutter siden):

Etter ett års tid med litt harde prioriteringer er jeg nå blitt kvitt gammel gjeld. Nesten 60 tusen har jeg betalt siden september i fjor og har hatt den i over 20 år. Nå kan jeg endelig lukke ett kapittel av usikkerhet, økonomisk utrygghet, uten betalingsanmerkninger og får bedre mulighet til sparing. Har og fått kunne fokusere mer på nåtid istedenfor fortid da gjelden fikk jeg i forbindelse med traumer. Gir litt god mestringsfølelse og jeg som var så avhengig av bil (mest psykisk) har nå vært uten bil ett helt år. Har endret på endel ting og har ikke angret på avgjørelsene jeg har tatt i forbindelse med endringene de har resultert i. Problemer må noen ganger løses på lang sikt og da gjelder det bare å være litt tålmodig. 

Veldig bra jobba👏

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/461939-lukke-ett-kapittel/#findComment-4050493
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...