Gå til innhold

Ville du latt psykolog lese dagboken din?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor ikke? 🙂

Anonymkode: e30e5...288

Vet ikke. Det bare føles rart. Skal sies at jeg tenkte først det var spørsmål om jeg ville hun skulle lest det jeg skriver her, og da tenkte jeg nei, for jeg har jo skrevet om henne der. 😛

Kunne i teorien latt henne lese i min papirutgave, men samtidig ikke. Tror jeg hadde følt meg dum? Jeg er jo ærlig med henne om hvilke tanker jeg har om alt mulig, men det føles likevel utrolig privat at noen skal lese i den. Dessuten da jeg var i aktiv rus og politiet hadde ransaking i leiligheten min så tok de seg sin frihet til å lese i dagboka mi for å liksom finne bevis, og det satt jeg ikke spesielt pris på. Så det sitter vel litt i meg det at den boka skal jeg ha helt for meg selv. 

Den forsvunne diamanten
Glitter skrev (37 minutter siden):

Vet ikke. Det bare føles rart. Skal sies at jeg tenkte først det var spørsmål om jeg ville hun skulle lest det jeg skriver her, og da tenkte jeg nei, for jeg har jo skrevet om henne der. 😛

Kunne i teorien latt henne lese i min papirutgave, men samtidig ikke. Tror jeg hadde følt meg dum? Jeg er jo ærlig med henne om hvilke tanker jeg har om alt mulig, men det føles likevel utrolig privat at noen skal lese i den. Dessuten da jeg var i aktiv rus og politiet hadde ransaking i leiligheten min så tok de seg sin frihet til å lese i dagboka mi for å liksom finne bevis, og det satt jeg ikke spesielt pris på. Så det sitter vel litt i meg det at den boka skal jeg ha helt for meg selv. 

Huff har politiet lov til å gjøre det? Høres veldig grenseoverskridende ut. Skjønner da at du vil ha den boka i fred.

Ny Medlem skrev (23 minutter siden):

Huff har politiet lov til å gjøre det? Høres veldig grenseoverskridende ut. Skjønner da at du vil ha den boka i fred.

Ja, det føltes veldig grenseoverskridende. Mtp hva de lette etter så kan jeg ikke se relevansen i å lese i boken min. Men men. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...