Gå til innhold

Er det mulig å forandre seg helt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
kupton skrev (3 timer siden):

De fleste har noen trekk eller uvaner som er uhensiktsmessige. Det er selvsagt ikke noe galt i å forandre på disse. Det er udelt positivt. Det er ikke farlig, og en får det bedre både med seg selv og andre.

Jeg har ticks. Har hatt de siden jeg var barn. Jeg er ikke kvitt dem enda. Helsikkes irriterende. Jeg er fremdeles sjenert. 

Anonymkode: 9e865...dfa

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ticks. Har hatt de siden jeg var barn. Jeg er ikke kvitt dem enda. Helsikkes irriterende. Jeg er fremdeles sjenert. 

Du hadde jo ikke tics fant vi jo ut her tidligere. Det var tvangshandlinger, husker du ikke? 

Synes du burde slutte med å misbruke medisinske diagnoser. Har sett du har skrevet at du er manisk også, men det har du jo aldri vært siden du ikke er bipolar. Og flere andre ord som jeg ikke husker i farten her nu. Skjerpings!

Anonymkode: a8b79...44a

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du hadde jo ikke tics fant vi jo ut her tidligere. Det var tvangshandlinger, husker du ikke? 

Synes du burde slutte med å misbruke medisinske diagnoser. Har sett du har skrevet at du er manisk også, men det har du jo aldri vært siden du ikke er bipolar. Og flere andre ord som jeg ikke husker i farten her nu. Skjerpings!

Anonymkode: a8b79...44a

Og så var det bare en ubrukelig kommentar. Tror du det hjelper å skrive «skjerpings»? Skjerpings meg her og skjerpings meg der. Ubrukelige menneske. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og så var det bare en ubrukelig kommentar. Tror du det hjelper å skrive «skjerpings»? Skjerpings meg her og skjerpings meg der. Ubrukelige menneske. 

Du kan jo prøve å oppføre deg. Hva er det for noe tull å si "ubrukelige menneske"? Ser du ikke at måten du oppfører deg på mot folk på forumet (enn IRL?) får folk til å ta avstand?

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Du kan jo prøve å oppføre deg. Hva er det for noe tull å si "ubrukelige menneske"? Ser du ikke at måten du oppfører deg på mot folk på forumet (enn IRL?) får folk til å ta avstand?

Vedkommende kom ikke med noe konstruktivt. Vedkommende kom bare med noe pjatt for å fremstå opplyst/klok 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...