Gå til innhold

Sensor i taket på psykiatrisk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Finnes det, eller er det bare min forskrudde hjerne som spiller meg et puss? En firkanta boks med et blått lys i midten. Har spurt en av de ansatte, men han påstod at han ikke visste hva boksen var til. Hva overvåker i såfall en slik sensor, og burde man ikke bli informert om sykehuset bruker slikt utstyr?

Anonymkode: e5ef8...446

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/461981-sensor-i-taket-p%C3%A5-psykiatrisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
kupton skrev (2 minutter siden):

Et sykehus har i hvert fall en røyk/varme/brannvarsler/sensor i taket på alle rom.

Det er for at pasientene ikke skal røyke på rommet. Men det har jeg gjort mange ganger. Sittet ved åpent vindu og røkt som faen selv. Ingen sensor gikk av. 

Anonymkode: c02c7...088

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er for at pasientene ikke skal røyke på rommet. Men det har jeg gjort mange ganger. Sittet ved åpent vindu og røkt som faen selv. Ingen sensor gikk av. 

Det er vel for å få tidlig varsel om brann.

AnonymBruker
frosken skrev (21 minutter siden):

Det er vel for å få tidlig varsel om brann.

Ja det vet jo jeg også. Det er jo derfor, er ikke helt tett i pappen da. Selv om du og Kupton trodde det! Haha, vet jo liksom hvorfor man har røyk og varmevarslere/brannvarslere da! 

Annonse

AnonymBruker

https://www.nrk.no/sorlandet/denne-sensoren-skal-forebygge-selvmord-1.14577033

Så jeg var kanskje ikke helt på jordet? Rart at jeg ikke ble informert om det?? Hvis den boksen min var til det formålet da.. Er overført til dps nå, her er ingen slik boks heldigvis. Ts

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

https://www.nrk.no/sorlandet/denne-sensoren-skal-forebygge-selvmord-1.14577033

Så jeg var kanskje ikke helt på jordet? Rart at jeg ikke ble informert om det?? Hvis den boksen min var til det formålet da.. Er overført til dps nå, her er ingen slik boks heldigvis. Ts

Ingen grunn til å tro at livene til innsatte og innlagte er så mye verdt. Det er for å forhindre søksmål og klaging og ripe i lakken fra pårørende hvis noen skulle dø av selvmord under offentlig omsorg. 

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Finnes det, eller er det bare min forskrudde hjerne som spiller meg et puss? En firkanta boks med et blått lys i midten. Har spurt en av de ansatte, men han påstod at han ikke visste hva boksen var til. Hva overvåker i såfall en slik sensor, og burde man ikke bli informert om sykehuset bruker slikt utstyr?

Det er bare en boks til internett/wifi. Er slike på DPSet der jeg bor. Noen rom har det og det er noen i gangene. Det blå lyset er bare for å vise at det er tilkoblet og fungerer. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...