Gå til innhold

Det evige «skal, skal ikke»

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Det er mye jeg ikke har lyst til, men så tenker jeg på når jeg sitter på dødsleiet også. Skal jeg angre på alt jeg ikke gjorde eller få angst for noe jeg gjorde? Jeg er så lei av at min indre stemme hele tiden sier at jeg skal la være. «Ikke gå på fest i kveld» «ikke bli med på den turen» «ikke ta den bilturen» «ikke bli med dem» «ikke sats på den karrieren» «bli hjemme» «hold deg til dem» «la være». Men hvor kommer det fra? Det er folk som bader i elva der det er strømninger, det er folk som kjører i fylla (som har barn), folk som drikker seg drita hver eneste helg, folk har ons, reiser til utlandet med venner, satser på nye veier i livet sitt. Jeg er en evig «bør ikke» men det fører til stagnasjon også. Jeg er så lei av å ta alt så høytidelig og føle meg så fanget. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/461989-det-evige-%C2%ABskal-skal-ikke%C2%BB/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...