Gå til innhold

Han svarer alltid med en gang men tar ikke kontakt først


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta det. På en måte er det helt greit å ikke få meldinger hele tiden og bli usikker på hva jeg skal svare. På en annen side blir jeg litt trist og kjenner tristheten snike seg på. Ikke bare pga han men generelt for mobilen min er jo ganske stille så lenge ikke sender noe først. Jeg følte jeg hadde fått en god venn, men så er jeg redd han kanskje bare tenker på det mellom beina mine og. Kanskje jeg betyr ingenting ellers..?

Han svarer hele tiden. Jeg spør aldri om ting, er bare story/snaps. Han er den eneste som svarer hele tiden. Så blir det ofte en samtale men jeg er jo usikker likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (19 minutter siden):

Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta det. På en måte er det helt greit å ikke få meldinger hele tiden og bli usikker på hva jeg skal svare. På en annen side blir jeg litt trist og kjenner tristheten snike seg på. Ikke bare pga han men generelt for mobilen min er jo ganske stille så lenge ikke sender noe først. Jeg følte jeg hadde fått en god venn, men så er jeg redd han kanskje bare tenker på det mellom beina mine og. Kanskje jeg betyr ingenting ellers..?

Han svarer hele tiden. Jeg spør aldri om ting, er bare story/snaps. Han er den eneste som svarer hele tiden. Så blir det ofte en samtale men jeg er jo usikker likevel

Gå ut å spis en bedre middag og se hva som skjer.

Anonymkode: 1e52a...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gå ut å spis en bedre middag og se hva som skjer.

Anonymkode: 1e52a...2ea

Jeg er ikke sånn, tror ikke han er heller. Vi har pleid å treffes ute når vi har vært ute. På fester med få mennesker.

Men jeg følte liksom jeg hadde vært heldig, men jeg er for redd for at han bare leker med meg og jeg driter meg ut. Nå hører jeg ingenting. Så jeg vet ikke hva han vil... kanskje ikke bryr seg i det hele tatt. Jeg følte meg ikke ensom 😕 da han tekstet meg. Men jeg gjør det igjen nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (36 minutter siden):

Jeg er ikke sånn, tror ikke han er heller. Vi har pleid å treffes ute når vi har vært ute. På fester med få mennesker.

 

En 50-åring som må fyllefeste hver helg. Kanskje ikke noe å samle på?

Anonymkode: a5e2a...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En 50-åring som må fyllefeste hver helg. Kanskje ikke noe å samle på?

Anonymkode: a5e2a...424

Fyllefeste? Hvorfor er dere så besatt av at man skal gå i skogen, sitte hjemme eller være far når man er i den alderen? Er jeg noe å samle på da? Er så lei av at vi kvinner hele tiden får høre «han er ikke noe å samle på». Fyll og fyll. Han er ikke dritings og ute av kontroll liksom. Hvorfor dette forbudet mot å ha det litt gøy og leve slik man vil? Det er mange som gjør dette og de som ikke gjør det sitter stor sett bare hjemme og glor TV eller noe annet kjedelig.

Anonymkode: 87c50...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fyllefeste? Hvorfor er dere så besatt av at man skal gå i skogen, sitte hjemme eller være far når man er i den alderen? Er jeg noe å samle på da? Er så lei av at vi kvinner hele tiden får høre «han er ikke noe å samle på». Fyll og fyll. Han er ikke dritings og ute av kontroll liksom. Hvorfor dette forbudet mot å ha det litt gøy og leve slik man vil? Det er mange som gjør dette og de som ikke gjør det sitter stor sett bare hjemme og glor TV eller noe annet kjedelig.

Anonymkode: 87c50...82f

Fordi 50-åringer som holder på slik er ganske barnslige.

Anonymkode: a5e2a...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi 50-åringer som holder på slik er ganske barnslige.

Anonymkode: a5e2a...424

Og hvorfor denne besettelsen av at menn skal være såkalt voksne? Jeg er vel barnslig selv? Men i og med at jeg er kvinne så bør jeg beskyttes og jeg kan vel kreve mer av en mann enn hva menn kan av kvinner. Han har jobb da.. 

Og menn som ikke fester hver helg kan faen meg være barnslige de og! Jeg kjenner en godt godt voksen mann som oppfører seg som et barn noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Men det er vel meg og den teite kvinne hjernen igjen som dessverre får følelser. Og det at jeg føler meg såpass ensom gjør meg kanskje til et lett bytte men da er det rart jeg ikke har falt for alle som var i mellomtiden. Har jo datet noen men så klaffet det ikke bare.. 

Men jeg får fortsette å mobbe kvinnehjernen. Jeg vet ikke hva som feiler meg siden jeg får følelser. Jeg fortjener å ha det vondt så lenge jeg ikke kan styre vekk disse teite kvinnefølesene. Finnes mange kvinner der ute som ikke er følelseshorer altså, men jeg er såklart en av de. Han ser sikkert ned på meg. Men jeg håpet bare for en gangs skyld at det skulle gå bra og at jeg har funnet en som bryr seg. Jeg var så glad de siste dagene nå da han har tekstet meg veldig mye men så er jeg bare redd for at han kødder med meg og gjør narr. På alvor mens jeg driter meg skikkelig ut og er barnslig som faktisk prøvde å bryte noen få grenser. Men det er slik det er hele jævla tiden. Jeg er i lykkerus i starten, så daler det og så går det opp igjen og jeg får tilbake håpet men så daler det igjen og så må jeg bare innse at det er de teite kvinne følelsene igjen som bare vil ha kjærlighet. Helvetes kvinne følelser. De skal brenne i helvete. Hjertet mitt skal brenne i helvete. Det er straffbart å få følelser for menn. For lettlurt kvinne faenskap blir forelsket. Jeg fortjener å bli solgt på gata for det her. Og det at jeg har den diagnosen jeg har gjør vel så jeg må ha veiledning i hvilke menn jeg bør gå for og.. skal vel noe til at en mann blir glad i en autist? Han ser vel bare dumheten i meg? Men teite meg får jo følelser vet du... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

En 50-åring som må fyllefeste hver helg. Kanskje ikke noe å samle på?

Anonymkode: a5e2a...424

Hadde jeg vært singel og uten forpliktelser så hadde jeg glatt festet hver helg, selv om jeg var 50. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hausakljuv skrev (8 minutter siden):

Hadde jeg vært singel og uten forpliktelser så hadde jeg glatt festet hver helg, selv om jeg var 50. 

Det er ganske harry.

Anonymkode: a5e2a...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ganske harry.

Anonymkode: a5e2a...424

Harry er et Harry ord. Men jeg driter i hva du mener er barnslig, Harry og alt det tullet der. Du avsporer jo.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg må legge meg med raseri igjen. Jeg føler meg så ekskludert fra andre. Jeg trodde jeg hadde funnet en som brydde seg. Jeg trodde han svarte på meldingene mine fordi han likte meg. Men han er tydeligvis ute og har det gøy. Ikke sikkert jeg ofres en tanke en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva

Det er vanskelig å få sove. Jeg har plutselig ikke lyst til noen ting heller. Det er jo fordi jeg alltid får disse nedturene. Det er drit kjipt å merke en slags tilhørighet, og føle at man har funnet noen som bryr seg litt ekstra, men så er det bare dritt... og så er det såklart jeg som må ha følelsene! Teite kvinne menneske. Jeg klarer ikke la være mobbe meg selv for dette. Teit kvinne som fortjene å brennes i helvete for å føle for han. 
teit kvinne som driter seg ut! Som bare er søppel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Og så vet jeg ikke hvor ballen er. Kanskje han har skjønt at jeg liker han da og bare bestemte seg for å ligge lavt. Teite kvinnemenneske faenskap. Jeg hater meg selv for at jeg får slike følelser!!! Eller tenk om han faktisk har følelser for meg!! Han av alle, jeg fikk høre av ei at det var en som så så på meg! Så var det han og plutselig har vi god kontakt, men så bare bråstopper alt sammen! Viser seg at jeg er et teit hore kvinnemenneske med teite følelser! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Hvorfor skal jeg bli straffet med å ha følelser for noen?? Slik er det jo hele tiden. Jeg har så masse tanker rundt det å ha følelser for et annet menneske. Jeg tenker at siden jeg har en feil i hjernen så vil jeg kanskje også alltid like feil menn? Og så lurer jeg på hvordan jeg skal bli rett for de mennene.. for jeg kræsjer alltid med hva jeg liker og hva jeg er selv. Jeg liker aldri de som ligner meg selv! 
Og så mobber jeg meg selv da. 
Hvorfor måtte dette bare bråstoppe? Jeg fikk kontakt med mannen jeg likte så godt, jeg trodde det var umulig, så bare plutselig skjer det! Men enden på alt er at jeg føler meg så en teit bimbo, barnslig hore som ikke kan styre følelsene sine. Han er sikkert bare en dårlig mann som ser ei uerfaren jomfru som er dum. Synes bare det er så dumt at jeg må like han på den måten... trodde kanskje at det var en sjanse for at han også likte meg da siden vi hadde det fint sammen.. på en måte. Jeg håpet bare at han kanskje kunne invitere meg på noe alene eller bare ta kontakt og spørre om vi skal noe, men det skjer jo aldri! Jeg er hun teite som sitter her med de følelsene og må knipe igjen for å ikke få mer følelser, mens han kan bare være ute og ha det gøy. Teite umyndige kvinnemenneske er hva jeg er! Barnslig søppel! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (7 timer siden):

Han er sikkert bare en dårlig mann som ser ei uerfaren jomfru som er dum. Synes bare det er så dumt at jeg må like han på den måten... trodde kanskje at det var en sjanse for at han også likte meg da siden vi hadde det fint sammen.. på en måte. Jeg håpet bare at han kanskje kunne invitere meg på noe alene eller bare ta kontakt og spørre om vi skal noe, men det skjer jo aldri! Jeg er hun teite som sitter her med de følelsene og må knipe igjen for å ikke få mer følelser, mens han kan bare være ute og ha det gøy. Teite umyndige kvinnemenneske er hva jeg er! Barnslig søppel! 

Hvorfor tillegger du ham tanker og meninger som du ikke aner om han har? Kanskje han holder seg unna fordi han synes han er for gammel for deg? Vi lever i 2021 - det er ingenting i veien for at DU skal kunne ta kontakt med ham! Men neida, du sitter bare og kommer med den ene unnskyldningen etter den andre og skylder på samfunnet, asperger og fordommer, på mora di og andre kvinner og gud vet hva! Ta ansvar sjøl og gjør noe! Om noen skulle mene at du er løs på tråden eller blir utnyttet, hva så??? Det viktigste er jo hvordan du selv mener du har det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Lillemus skrev (32 minutter siden):

Hvorfor tillegger du ham tanker og meninger som du ikke aner om han har? Kanskje han holder seg unna fordi han synes han er for gammel for deg? Vi lever i 2021 - det er ingenting i veien for at DU skal kunne ta kontakt med ham! Men neida, du sitter bare og kommer med den ene unnskyldningen etter den andre og skylder på samfunnet, asperger og fordommer, på mora di og andre kvinner og gud vet hva! Ta ansvar sjøl og gjør noe! Om noen skulle mene at du er løs på tråden eller blir utnyttet, hva så??? Det viktigste er jo hvordan du selv mener du har det!

Da hadde han vel aldri prøvd seg i utgangspunktet. Men jeg synes det er flaut og den dagen jeg spriker for han eller en annen jeg liker har jeg mistet selvkontrollen og driti meg ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (3 minutter siden):

Da hadde han vel aldri prøvd seg i utgangspunktet. Men jeg synes det er flaut og den dagen jeg spriker for han eller en annen jeg liker har jeg mistet selvkontrollen og driti meg ut.

 

Så du mener at kvinner som har sex (med en de ikke er kjæreste med?) ikke har selvkontroll? Herremin. Du lever jo i middelalderen du. Menn kan altså pule rundt, men ikke kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Lillemus skrev (37 minutter siden):

Så du mener at kvinner som har sex (med en de ikke er kjæreste med?) ikke har selvkontroll? Herremin. Du lever jo i middelalderen du. Menn kan altså pule rundt, men ikke kvinner?

Nei jeg ser ikke på alle som horer men jeg føler meg som ei selv. Og så tror jeg at jeg blir litt straffet for at jeg ikke tar han jeg har minst lyst på. Det er en som gir meg mye oppmerksomhet på sosiale medier men han vil jeg ikke høre fra... føler at noe mellom himmel og jord hinter til meg, men nei, jeg går etter en som sikkert ikke er så bra for meg.  Vi kvinner skal jo alltid tenke så fornuftig. Jeg har isåfall alltid blitt fortalt hva jeg bør og ikke.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...