stjernestøv Skrevet 10. september 2021 Forfatter Skrevet 10. september 2021 worrisome_plenty .2 skrev (58 minutter siden): Virus dør. Det tar 3 dager før korona viruset dør, lengre en postgangen fra kina. Korona viruset med sine 3 dager lever da ganske lenge til virus å være, men om det er smittsomt på den måten er også tvilsomt. HIV viruset lever bare 7 minutter utenfor kroppen. Derfor er feks HIV veldig lite smittsomt. Ok. Det er jo greit å vite. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 Skrevet 10. september 2021 stjernestøv skrev (7 timer siden): Har prøvd klærne og, kan det være corona i klærne? At de har plantet viruset der? Jeg ble nervøs nå Hva er det som gjør deg så viktig at kineserne skal plante virus i pakken din? Anonymkode: a9705...7f1 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 10. september 2021 Skrevet 10. september 2021 Nei. Og vask dem da. Jeg fikk pakke fra Kina rett etter at viruset hadde blitt et tema i Norge. Mars 2020. Vasket den bare og brukte den. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. september 2021 Forfatter Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva er det som gjør deg så viktig at kineserne skal plante virus i pakken din? Anonymkode: a9705...7f1 Jeg er ikke viktig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. september 2021 Forfatter Skrevet 11. september 2021 90tallsbarn skrev (11 timer siden): Nei. Og vask dem da. Jeg fikk pakke fra Kina rett etter at viruset hadde blitt et tema i Norge. Mars 2020. Vasket den bare og brukte den. Har lagt det i skapet jeg. 0 Siter
Fionys Skrevet 11. september 2021 Skrevet 11. september 2021 stjernestøv skrev (19 timer siden): Andre kryp? Du kan få kryp i pakker fra utlandet på samme måte som du kan få med deg kryp i kofferten når du er i utlandet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. september 2021 Forfatter Skrevet 11. september 2021 Fionys skrev (17 minutter siden): Du kan få kryp i pakker fra utlandet på samme måte som du kan få med deg kryp i kofferten når du er i utlandet. Ok. Har bestilt fra Tyskland mange ganger uten kryp med, men likte ikke tanken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.