emilie321 Skrevet 10. september 2021 Skrevet 10. september 2021 Har akkurat hatt datter og svigersønn på middag, dvs vi var ute å spiste pizza og tok kaffen og desserten hos meg. Det har jeg gledet meg til hele uka😊 Akkurat nå er det bare en stor ting jeg har i hue....noe stort som skjer utpå vinteren. Et lite under hver gang.... Det gleder jeg meg utrolig til😍 Ellers så begynner jeg på et skrivekurs med en forfatter til uka og det gleder jeg meg også til. Gleder meg også over at jeg er i bedre form etter å ha økt en medisin. 2 Siter
påskelilje Skrevet 10. september 2021 Skrevet 10. september 2021 (endret) Akkurat nå nyter jeg bobilhelg med min kjære! Vi har leid bobil og skal på fjelltur i morgen! Om 2 uker er det konserthelg med koret! Etter 2 utsettelser pga korona er vi nå SÅ klare for å synge!!! Skal samarbeide m 2 andre kor + orkester + dansere, så dette blir megabra! Masse øving i forkant hører med. Ellers blir det vel en høst med en tur til Vestlandet, en tur for å besøke sønnen, og så en tur til Oslo m familien. Skogsturer og sykkelturer, hverdager med jobb, trening, vedfyring, krimbøker og venner blir det vel og. Nå står vi parkert på en nydelig plass i indre Telemark. I morgen blir det DEN utsikten!!! Men i morra altså, skal jeg oppleve høstfargene på fjellet! Endret 10. september 2021 av påskelilje 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.