Gå til innhold

Hjernevaska psykiateren min ved et uhell! :- )

Anbefalte innlegg

Ja, så er vi endelig på talefot igjen, og rydder opp i alle misforståelser. Og så viser det seg at han ikke har forstått meg fordi jeg har vært så flink til å skjule det han kaller psykotiske symptomer. Jeg har på sett og vis hjernevasket ham! Uten å vite det eller ville det!

Har argumentert og kranglet meg ut av ethvert spørsmål om psykose og hallusinasjoner, av redsel for å bli kalt gal og få et psykosestempel. Og litt av problemet var at han faktisk hørte på meg. Fullstendig forvirret forsøkte han å forstå hvordan jeg fungerte, inntil han en dag hørte seg selv mumle noe om hvor umulig det var å forstå noe, så lenge han aldri fikk kontakt med meg. Det var da det slo ham.

Stakkars psykiateren min! Så har han fått slite i to måneder med å formulere seg på en måte som ikke fornærmer meg, og det nådde klimaks da han skulle fylle ut noen papirer og måtte stille en diagnose. Mens jeg hørte på. Det var i grunnen ganske sjarmerende hvordan han forsøkte å finne en diagnose han kunne stå inne for, som fylte kriteriene for søknaden og som ikke skulle fornærme meg. Huff. Da gikk det opp for meg også, og jeg syntes ganske synd på ham. Så nå har vi vel snakket ut, og han trenger ikke gå fullt så mange ganger rundt grøten. Kanskje det går bra, likevel. Vi kom oss litt lenger, etter at forvirringen løste seg for oss begge og vi utveklset informasjonen vi trengte, men ikke hadde.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46303-hjernevaska-psykiateren-min-ved-et-uhell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liza i London

trampeklapp og hurrarop til deg for en utsøkt overskrift!!

du er tøff du ulva....

*god klem*

det er slike pasienter vi trenger!!!!

Min hjerne bør vaskes minst en gang pr mnd...og det grundig!

For ikke å snakke om hvor godt det er med humor ( og forståelse :-)

Du er super, ulva

*slutter seg til bellas trampeklapp!!*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...