Gå til innhold

Hvorfor feirer jeg ikke bare?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Herregud, kan du ikke bare få deg en kjæreste?!?

Anonymkode: f7d22...ca4

Jeg liker en, men han er ikke interessert. Var bare det jævla hullet mitt har var ute etter. Dette super fantastisk spennende hullet mellom bena våre. Men da kan han egentlig dra og kjøpe seg hore. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (7 minutter siden):

Jeg liker en, men han er ikke interessert. Var bare det jævla hullet mitt har var ute etter. Dette super fantastisk spennende hullet mellom bena våre. Men da kan han egentlig dra og kjøpe seg hore. 

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 5a091...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 5a091...1f6

Han sender ikke melding. Han tar ikke kontakt. Teite meg bare som dagdrømmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bli forfatter? Du hadde sikkert tjent kjempemasse siden du skriver nesten 1 bok hver dag. 

Anonymkode: 891ae...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo finne noen du har sjans på da.

Og du sliter ganske mye psykisk, så du må trekke fra for det.

Men et kjærlighetsforhold ville gjort deg godt.

Nå virker det som du går rundt deg selv.

Anonymkode: f7d22...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (20 minutter siden):

Han sender ikke melding. Han tar ikke kontakt. Teite meg bare som dagdrømmer. 

Finn en annen da. Nok av folk der ute. Kanskje må du gå ned i standard.

Anonymkode: b6777...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Finn en annen da. Nok av folk der ute. Kanskje må du gå ned i standard.

Anonymkode: b6777...ee5

Jeg har funnet nye hele tiden synes jeg. Du vet ingenting om standarden. Alle jeg har likt har vært forskjellige. Jeg driter i hvilken standard han er i følge deg. Poenget er å få en jeg liker. Føler ensomheten dobles siden jeg liker noen. Å like noen gjør at man føler seg hjemme sammen med den personen. Men det er vondt når denne ikke føler seg hjemme med meg. Det er nok bare det forbanna hullet mellom bena mine som var greia. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Du må jo finne noen du har sjans på da.

Og du sliter ganske mye psykisk, så du må trekke fra for det.

Men et kjærlighetsforhold ville gjort deg godt.

Nå virker det som du går rundt deg selv.

Anonymkode: f7d22...ca4

Jeg tror ikke jeg har sjans på noen av de jeg virkelig liker eller konmer til å like. Derfor hater jeg meg selv av hele min sjel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Og det er dette som gjør meg deppa. Jeg liker ikke meg selv. Jeg klarer ikke slutte å straffe meg selv for følelsene. Han er nær til og med. Enda er jeg for talentløs til å ha en flørt med han. Jeg er gørr kjedelig! Jeg trodde det var på vei til noe fint. Nei.. det var dumt av meg å tro. Mobilen min er like taus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Hvorfor går det alltid den kjedelige veien? Oghvorfor straffer menn meg? Jeg tror han vet at jeg liker han. Og han nyter, han nyter makten. Han vil jeg skal bli våt, så han kan dumpe meg brutalt. Det er jeg som må være sterk, ikke ta kontakt, ikke tro at han liker meg, knipe igjen, og la være å håpe. Men de patetiske kvinnegenene vil håpe. Men hvorfor skal jeg alltid straffes for disse følelsene?

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Har vært ute og gått mye for å få frisk luft. Men jeg synes det er vondt og ensomt. Det er noe jeg kunne ønsket meg, at han kom og hentet meg. Men slik skjer bare på eventyr, og i såfall ikke i mitt liv. Jeg er bare ei fitte i hans øyne. Men mine teite kvinnefølelser vil jo at han skal like meg og. Jeg var dum nok til å håpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du må jo finne noen du har sjans på da.

Og du sliter ganske mye psykisk, så du må trekke fra for det.

Men et kjærlighetsforhold ville gjort deg godt.

Nå virker det som du går rundt deg selv.

Anonymkode: f7d22...ca4

Trekke fra???? Dette skjønte jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Det er tortur å sitte her. Jeg er noen hundre meter unna der jeg skulle ønske, likevel for talentløs og sitter hjemme. 
Talentløst?!?! 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva

Hvor blir det av å føle seg levende? Hvirfor skal man bare gå rundt og være lei seg? Talentløse menneske! Og som noen skriver må jeg sikkert glemme han her OG. Virkeligheten er kjedelig hele tiden. Ubrukelige liv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (1 time siden):

Jeg liker en, men han er ikke interessert. Var bare det jævla hullet mitt har var ute etter. Dette super fantastisk spennende hullet mellom bena våre. Men da kan han egentlig dra og kjøpe seg hore. 

Hva er dine interesser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (13 minutter siden):

Det er tortur å sitte her. Jeg er noen hundre meter unna der jeg skulle ønske, likevel for talentløs og sitter hjemme. 
Talentløst?!?! 
 

Send han en mld om spør om dere skal ta en øl.

Anonymkode: b6777...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Send han en mld om spør om dere skal ta en øl.

Anonymkode: b6777...ee5

Føler meg så billig. Han ser meg som et lett hull. Hadde turt mens jeg ikke likte han. Og så blir jeg lei meg når han vil ha meg med hjem og jeg blir redd for at han vil den ene tingen. Alltid det kjedelige som stemmer. Vi har drukket sammen et par ganger og da ble jeg invitert til han etterpå og en mann inviterer ikke ei han virkelig liker?? Jeg hadde lyst men tenkte at da var det et svar i seg selv på at det er hullet mitt han fokuserer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Anonym_u skrev (7 minutter siden):

Hva er dine interesser?

Hva har det å si her? 
Jeg må fake litt interesser fordi jeg vil ha større nettverk.

Hunder, medisiner/rusmidler, mat, psykologi, reiser, merker, utseende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (2 minutter siden):

Hva har det å si her? 
Jeg må fake litt interesser fordi jeg vil ha større nettverk.

Hunder, medisiner/rusmidler, mat, psykologi, reiser, merker, utseende

Hadde han samme interesser som deg? Hadde dere gode samtaler, eller var det du som snakket mest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Anonym_u skrev (31 minutter siden):

Hadde han samme interesser som deg? Hadde dere gode samtaler, eller var det du som snakket mest?

Han snakket vel mest? Men med våre aspergeres snevre interessefelt så blir jeg sint om det er dette som skal stå i veien! Det har ikke noe å si at vi ikke deler helt de samme interessene?! Samme interesse hjelper såfall ikke om jeg ikke føler tiltrekning.

Det er jeg som må tilpasse meg siden jeg vil passe inn der ting skjer. 
Må da gå an å øve seg på å få interesser. 

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...