Gå til innhold

Hvorfor feirer jeg ikke bare?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Folk flest er bare kjedelige da. Hvorfor skal jeg høre på kjedelige talentløse folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Jeg får faen ikke sove igjen!!!! Hva feiler denne helvetes møkka kroppen her??? Folk som har vært på fest til og med sover før meg!!!! 
Jeg klarer bare ikke å være rolig inni meg selv. Jeg skal leve som feilvare hele livet. Og jeg kjefter så på meg selv for at jeg liker en mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Får vente til pilla virker da kanskje litt roligere et par timer. Svetter dammer i senga hver natt nå. Er det antidep eller Aduvanz? Blanding av de? Jeg blir pilleslave og det har jeg vist siden jeg var ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Tenker også at jeg må bruke flere år enda på å bli bedre før jeg involverer meg med en mann, men dette gjør meg bare enda mer nedfor igjen. Blir sint på hjernen min for at den er så treig. At jeg ikke blir bedre og er for talentløs til å kunne ha det gøy med en mann jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (9 timer siden):

Folk flest er bare kjedelige da. Hvorfor skal jeg høre på kjedelige talentløse folk?

Hva gjør disse talentløse?

Anonymkode: b6777...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva gjør disse talentløse?

Anonymkode: b6777...ee5

Gjør bare det vanlige. Følger flokken. Ligger det naturlig så fint for dem. Jeg også vil passe inn i flokken men føler heller jeg bare blir fortalt hva jeg bør. Jeg kan gjøre alt så lenge jeg ikke gjør noe annerledes enn dem som kommer bedre ut enn dem. Så lenge jeg forblir psyk eller lavstatus er det greit.

Tror ikke folk flest går og tenker over meg altså, men man skal alltid gå utifra det negative for er jeg positiv så er jeg liksom bare naiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva

Men er talentløs jeg og da. Tenk å være så nær en mann jeg liker men likevel ikke ha noe på g med han. Jeg bare er så redd for at han skal gjemme meg om vi får en flørt. Altså han er er ute med venner på dag og kveld men så blir jeg god nok når det er sengetid.. dette er kanskje det beste å være god nok for egentlig? Men jeg har lært at vi kvinner bør bli inkludert over alt før vi blir med i senga. 
Dette er pga forbannelsen over meg om at jeg er alene. Jeg blir ikke inkludert engang av single menn. 
Talentløst som pokker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...