Gå til innhold

Ja nå skrikes det høyt og negativt om vaksinen


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Bare tull alt sammen synes jeg. Jeg tok den fordi jeg vil ha frihet uten å styre med test og karantene. Jeg er ikke dårlig i det hele tatt. Men nå har ei venninne bestemt seg for at hun ikke skal ha dose 2 fordi det har blitt meldt så masse ettervirkninger. Jeg fikk høre at blir man dårlig av vaksinen blir man enda verre av viruset. Jaja tenker jeg. Jeg stolte på regjeringen og så og si alle rundt meg har tatt den. Spist er spist, så får jeg virkninger av den senere så er det bare slik. Men jeg synes hele greia bare begynner å bli noe tull og det har jo stått at noen kan ha viruset uten å merke det, så hvordan vet jeg om jeg har hatt det eller ikke da? Jeg føler at media nå bruker viruset som skremsel og makt, de vil ikke gi slipp på pandemien. Flere har bare hatt vanlige symptomer, men noen har dødd, men disse har alvorlige sykdommer fra før og er så gamle at de ville dødd snart likevel, men viruset får skylden. 
Kan noen forklare hvorfor vaksinen skal være så mye farligere enn viruset? Vaksiner har reddet liv også. Livet er vel sånn at noen av oss blir forsøktskaniner, og denne gangen valgte jeg å ikke ligge på den passive siden. Men jeg tror faktisk nesten ikke på dette her lenger. Skremselen fortsetter, folk er sinte og redde, media vil ikke gi slipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (27 minutter siden):

Kan noen forklare hvorfor vaksinen skal være så mye farligere enn viruset?

Det lar seg ikke forklare, fordi det ikke stemmer.

90tallsbarn skrev (30 minutter siden):

Vaksiner har reddet liv også.

Selvfølgelig har de det. Ikke minst fordi de bidrar til at smittsomme sykdommer ikke spres videre.

Jeg har ikke tid til å utdype mer nå, men du kan lese noe av det jeg og flere andre skrev i denne tråden:

https://forum.doktoronline.no/topic/461136-flere-som-ikke-skal-ta-vaksina/#comments

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...