Gå til innhold

Nå trenger jeg hjelp så sårt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei nå kommer jeg inn på noe annet enn her og nettdoktor, så nå veit jeg ikke hva vi gjør

rart altså men kommer ikke inn teit da får bare til svar server failed

Men vi kan jo snike oss inn på snartmamma og på chatten der men da heter jeg koko

snartmamma.com

Annonse

her kan vi gå larsotto

altså

www.larsotte.com

og på ml nede til venstre

maskinen min er helt på tur får bare siden vises ikke. jeg tror vi får prøve nettdoktoren i morgen , jeg skal tidlig på jobb i morgen, så jeg orker ikke mere surr i dag, sorry. håper vi snakkes i morgen, når etter kl15 kan du komme?

maskinen min er helt på tur får bare siden vises ikke. jeg tror vi får prøve nettdoktoren i morgen , jeg skal tidlig på jobb i morgen, så jeg orker ikke mere surr i dag, sorry. håper vi snakkes i morgen, når etter kl15 kan du komme?

kan komme rundt 22 tiden oki

natta da

Annonse

kommer ikke inn jeg

hei vest. Jeg kom ikke inn her igjen i går hele nettet virker forvirra. Men håper vi kan prøve igjen i dag. jeg er på nettdoktorn i 21tia, kommer innom her av og til også, tilfelle du ikke kommer inn. Håper jeg endelig møter deg på chatten. Kos til deg.

Gjest (ikke undertegnet)

hei vest. Jeg kom ikke inn her igjen i går hele nettet virker forvirra. Men håper vi kan prøve igjen i dag. jeg er på nettdoktorn i 21tia, kommer innom her av og til også, tilfelle du ikke kommer inn. Håper jeg endelig møter deg på chatten. Kos til deg.

hei hei kommer ikke inn der jeg og da mener jeg aldri hehehehe helt umulig jo

finnes det neoen andre plasser

hei hei kommer ikke inn der jeg og da mener jeg aldri hehehehe helt umulig jo

finnes det neoen andre plasser

Går du inn på møteplassen og logger deg inn, og så logger deg på chatten? Alle andre kommer jo inn? Jeg har skaffet meg sånn msn Messenger. Så da kan vil jo treffes der? obs er ny der er litt forvirra ennå. så si et tidspunkt så kommer jeg, jeg er VoicefullTiger, hvem er du der?

Går du inn på møteplassen og logger deg inn, og så logger deg på chatten? Alle andre kommer jo inn? Jeg har skaffet meg sånn msn Messenger. Så da kan vil jo treffes der? obs er ny der er litt forvirra ennå. så si et tidspunkt så kommer jeg, jeg er VoicefullTiger, hvem er du der?

hei hei du mågi meg e-mailen din så søker jegetterdegog forhåpenligvis finner jeg deg

så kan jeg se om du er på nettet (husk og logg deg på da)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...