Gå til innhold

Væske fra bryst


mejja

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg merker nå at hvis jeg klemmer på brystene, så kommer det væske ut. en blanding av hvit og blank væske. skulle tro det var melk, men jeg har aldri vært gravid. hva kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være hormonforstyrrelse , var det hos meg og da måtte jeg få medisin hos legen, men ingen er like , syns du skulle ta en tur til legen for sikkerhets skyld, iallefall om du prøver å bli gravid for sånn hormonforstyrrelse gjør at jeg ikke er det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det kan være hormonforstyrrelse , var det hos meg og da måtte jeg få medisin hos legen, men ingen er like , syns du skulle ta en tur til legen for sikkerhets skyld, iallefall om du prøver å bli gravid for sånn hormonforstyrrelse gjør at jeg ikke er det enda.

jeg prøver ikke å bli gravid, og jeg har aldri prøvd det heller. og jeg liker ikke å gå til legen. jeg synest det er flaut, og er livredd for at de skal finne ut at jeg er syk eller noe. derfor vil jeg helst vite at det feiler meg noe før jeg går dit. må det være en sykdom at det væsker fra brystene, eller kan det være noe normalt som skjer med alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg prøver ikke å bli gravid, og jeg har aldri prøvd det heller. og jeg liker ikke å gå til legen. jeg synest det er flaut, og er livredd for at de skal finne ut at jeg er syk eller noe. derfor vil jeg helst vite at det feiler meg noe før jeg går dit. må det være en sykdom at det væsker fra brystene, eller kan det være noe normalt som skjer med alle?

Det kan og være normalt , det er visst like gjerne det ene som det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan og være normalt , det er visst like gjerne det ene som det andre.

Jeg opplevde også at jeg fikk mye veske ut fra brystet mens jeg prøvde å bli gravid.Jeg er ennå ikke blitt det.Kan det være en sammenheng????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...